لوگو زیبادر
کاربرد جک ریلی میلان

کاربرد جک ریلی میلان چیست؟

  • کاربرد جک ریلی میلان در چیست؟ آیا شما جک ریلی میلان را می شناسید؟

    جک ریلی میلان یکی از جدیدترین محصولات شرکت میلان می باشد که برای درب های ریلی کشویی پارکینگی مناسب می باشد. شرکت میلان با توجه به کسب تجربه مناسب در حوزه جک های پارکینگی اقدام به طراحی و تولید جک ریلی میلان با الگوبرداری از جک ریلی پروتکو ایتالیا کرده است.

    همانطور که از شرکت میلان انتظار می رفت ، جک ریلی میلان کیفیت قابل قبولی در قطعات داخلی جک دارد. قدرت موتور بسیار عالی و از مکانیزم خلاص کن آچاری بهره می برد. میکروسوئیچ قطع کن جک ریلی میلان از کیفیت مقبولی برخوردار است. 

    همچنین طراحی جک ریلی میلان جذاب هست و رنگ بندی مناسبی دارد و می تواند همخوانی مناسبی با ظاهر درب پارکینگی داشته باشد.

    جک ریلی میلان در دو مدل 800 و 1500 کیلو تولید شده است و باید متناسب با وزن درب انتخاب گردد تا امکان تنظیم کردن دقیق جک ریلی مهیا باشد.
    این دیدگاه که موتور قوی تر برای درب سبک وزن ، عمر بالاتری خواهد داشت دیدگاه اشتباهی است زیرا امکان تنظیم کردن جک پارکینگ وجود نخواهد داشت و با تغییرات دمایی احتمال فشار بیشتر روی جک ریلی وجود خواهد داشت.
    در ادامه به توضیح دقیق تر کاربرد جک ریلی میلان می پردازیم با ما همراه باشید. 
    برد جک ریلی میلان به طوری طراحی شده که امکان دوسرعته کردن موتور ریلی میلان را مهیا کرده و از ضربه زدن و حرکات نامناسب درب جلوگیری می کند.
    خرید جک ریلی میلان

    بررسی کاربرد جک ریلی میلان 

    جک ریلی میلان قابل نصب در تمامی مکان ها از جمله کارخانه ها، حیاط و پارکینگ، رمپ پارکینگ پایین و منازل می باشد. عملکرد این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا در فضای محدود پارکینگ خودرو، پارکینگ خودرو قرار بگیرید. جک درب پارکینگ میلان در شرایط سخت و در برابر رطوبت مقاوم و قابلیت عملکرد دمایی این درب اتوماتیک در هوای بسیار سرد و هوای بسیار گرم است. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم می باشد و باید اضافه کرد که این جک پارکینگی برقی علاوه بر سهولت استفاده از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است که باعث شده امروزه مورد توجه خریداران عزیز قرار گیرد.

    قیمت خرید جک ریلی میلان

    استفاده از این محصول علاوه بر استفاده مداوم بسیار آسان است. همچنین باید شامل کیفیت مطلوب باشد تا بتواند در دراز مدت نیازهای مشتریان را برآورده کند.
    به طور کلی می توان شکل این جک پارکینگی را تا حدودی با شکل کلی جک درب پارکینگی Protoco و جک درب پارکینگی سوزوکی یکسان دانست.

    معرفی پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

    اجزای جک میلان

    جک میلان از نظر ظاهری شبیه جک پروتکو ایتالیایی طراحی شده است. دارای فلاشری با ولتاژ 220 ولت می باشد. این جک در دو مدل 800 و 1500 کیلوگرم ارائه شده است.

    مزایای خرید جک میلان

    • مدار فرمان

     بُرد مدار فرمان آن متناسب با همه عملکردهای درب اتوماتیک می باشد. این بدان معنی است که درب را به صورت تک لنگه و دو لنگه باز می کند. همچنین مجهز به سیستم زماندهی دقیقی است که به راحتی تنظیم و نصب می شود.

    • سیستم تشخیص مانع از این جک

    این جک مجهز به چشمی فتوسل می باشد . این قابلیت برای عدم برخورد به مانعی مانند خودرو یا انسان یا هر شی دیگری است. در این زمان باز و بسته شدن درب به کندی بوده و عملکرد آن معکوس می شود و در نهایت به مانع برخورد نمی کند.

    • خلاص کن جک پارکینگ

    به طور کلی این جک دارای بدنه و بازوی مقاوم است که در برابر فشار مخالف مقاوم است.  این خلاص کن به صورت آچاری می باشد. 

    این جک مجهز به چشمی فتوسل می باشد. این ویژگی برای جلوگیری از برخورد با مانعی مانند ماشین یا انسان یا هر جسم دیگری است. در این زمان در به آرامی باز و بسته می شود و عملکرد آن برعکس می شود و در نهایت به مانع برخورد نمی کند. به طور کلی جک میلان دارای بدنه و بازوی قوی و مقاوم در برابر فشار است. این جک برخلاف سایر جک های پارکینگی نیازی به برد (برای قفل برقی) ندارد. این یک کلید رایگان است و ایمن تر از یک آچار رایگان است. 

    کاربرد انواع جک ریلی میلان

    جک ریلی میلان با توجه به نوع و قدرت خود می تواند برای مدل های مختلف درب های پارکینگ کشویی ریلی مورد استفاده قرار گیرد.

    1- جک ریلی 800 کیلو میلان

    این جک برای دربهای پارکینگی با مشخصات ذیل می باشد :

    • حداکثر وزن 800 کیلوگرم
    • طول درب 4 تا 8 متر

    2- جک ریلی 1500 کیلو میلان

    جک ریلی 1500 کیلو میلان برای درب پارکینگی با مشخصات ذیل مناسب می باشد :

    • حداکثر وزن تا 1500 کیلوگرم
    • مناسب برای درب های کارخانجات و درب های صنعتی طولانی
    • طول درب حداکثر 4 تا 8 متر

    مطمئنا در بازار جک های ایرانی اگر قیمت رقابتی نباشد، فرصت این به وجود نمی آید که گروه زیادی از محصول استفاده نمایند و آن محصول را چه خوب یا بد بررسی کرده و این بازخور را به دیگران بدهند. حال اگر یک سیستم اتوماتیک پارکینگ مثل میلان از کیفیت خوبی برخوردار باشد و با قیمت مناسب عرضه شود شمار بیشتری از خریداران دیگران را تشویق به استفاده از آن سیستم می کنند.

    قابلیت های برد جک ریلی میلان

    مدار کنترل جک پارکینگی میلان هوشمند بوده و تمامی قابلیت ها به کاملا دیجیتالی قابل تنظیم می باشد. قابلیت های نظیر 

    • تنظیم زمان باز و بسته شدن برای هر لنگه
    • زمان دوم برای هر بازو هنگام باز و بسته شدن
    • خروجی قفل برقی
    • بسته شدن اتوماتیک درب
    • فست کلوز ( بسته شدن درب پس از گذر خودرو)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا