لوگو زیبادر
پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

  • پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی چیست؟ معرفی پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی را در ادامه ی این محتوا مطالعه نمایید.

    اغلب مردم به هنگام خرید جک به دنبال بهترین جک درب پارکینگ برای درب ساختمان خود هستند.زمانی که ما برای خرید هزینه می کنیم قطعا دوست داریم بهترین محصول را خریداری کنیم.

    همان طور که می دانیم امروزه به علت افزایش قیمت ارز ، سختی های واردات کالاهای خارجی و افزایش قیمت جک های درب پارکینگ خارجی اغلب مشتریان به دنبال جک های پارکینگ ایرانی مقرون به صرفه هستند. جک های اتوماتیک بیش از ۲۰ سال است که جای خود را در بازارهای ایران پیدا کرده اند.در ابتدا فقط جک های برقی خارجی در بازار بودند اما با گذشت زمان و افزایش قیمت ارز شرکت های ایرانی به فکر تولید این کالا در کشور افتادند.

    معرفی پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

    در ابتدا جک های پارکینگ ایرانی مورد استقبال مردم واقع نشده بودند اما به تدریج با افزایش کیفیت و متریال جک های ایرانی و اثبات کیفیت خود در طول زمان باعث شده امروزه درصد زیادی از جک های پارکینگی ساختمان ها ساخت ایران باشد. امروزه جک های ایرانی نسبت به گذشته کیفیت بسیار بالاتری دارند بسیاری از مدل های ایرانی موجود در بازار از طراحی و مهندسی معکوس جک های خارجی تولید شده اند که باعث شده کیفیت آن ها نزدیک به جک های خارجی و حتی در حد آن ها باشد!

    البته این موضوع برای تمامی جک های ایرانی صادق نیست متاسفانه جک های متفرقه زیادی در بازار موجود است که نه تنها کیفیت مناسبی ندارند بلکه از گارانتی ضعیفی برخوردارند که باعث به دردسر افتادن خریدار می شوند.در هنگام خرید حتما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید کنید تا متضرر نشوید!

    کاربرد جک درب پارکینگ

    بررسی پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

    • جک پارکینگی سیماران
    • جک پارکینگی یال
    • جک پارکینگی میلان
    • جک پارکینگی یوتاب
    • جک پارکینگی سوزوکی
    • جک 220 ولت با بازوهای مستحکم و بی دردسر
    • عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقی
    • زمان مجزا باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جک
    • قابلیت فست کلوز
    • تایم گذر پیاده یا نفررو

    جک درب پارکینگ یال

    کمپانی یال از جمله کمپانی های ایرانی بوده که اکنون دیگر ناشناخته نیست و هر کسی که به دنبال جک پارکینگی است قاعدتا باید نام آن را شنیده باشد. جک یال مدل که با اندازه شفت 35 سانتیمتری کمی کوچکتر از جک فراز سیماران است به عنوان پر فروش ترین محصول یال و جک یال X1 با شفت 45 سانتیمتری با اختلاف کمی به نسبت برادر کوچکتر خود یعنی X2 جزو پر فروشترین های بازار جک پارکینگ ایرانی هستند. این دو در ابتدا به خاطر ظاهر متفاوت معروف شدند و در ادامه با بالا رفت کیفیت آن رفع اشکالات در مراحل مختلف به بلوغی رسیدند که اکنون محصولی بی نقص روی درب پارکینگ مشتریان خواهند بود. این پاداش شرکتی است که نیاز مصرف کنندگان را شناخت و با بروز رسانی های متوالی به بلوغ رساند و اکنون محصولاتش جزو پر فروش ترین محصولات ایرانی است.

    خرید جک پارکینگ سیماران فراز پی

    • جک 220 ولت با ظاهر خاص و مستجکم
    • دارای مدار کنترل اختصاصی و کارا
    • دارای برنامه بسته شدن درب اضطراری (در زمان خرابی چشمی ها)
    • مناسب برای حداکثر 15 واحد و 50 بار تردد در روز
    • عدم پشتیبانی از باتری برای برق اضطراری
    • گزارش صدا نا متعارف در برخی نمونه ها

    در ابتدا باید اذعان کرد که تکنولوژی جک درب پارکینگی میلان برای کشور ایتالیا بوده که در کشور ایران به طور کامل مونتاژ و تولید می شود. ذوق و قریحه ایتالیایی در طراحی این جک درب پارکینگ ایرانی کاملا به چشم آمده و کیفیت قطعات نیز کاملا بالا می باشد. شاید در ابندا حتی خود ما نیز به دلیل احتمال فریب خوردن مصرف کننده ایرانی به اینکه این محصولی ایتالیایی است با آن زاویه داشتیم اما اکنون وقتی می بینیم این جک کنترلی آنقدر خوب است که مشتری اگر دوباره جک بخواهد هیمن مدل را میخرد ما هم سر تعظیم برای این محصول فرود می آوریم و به انتخاب مشتریان احترام میگذاریم. جک میلان 400 در این چند سال آنقدر فروش خوبی تجربه کرده که حتی سازندگان آن را نیز متعجب نموده و این در حالیست که شرکت میلان به اندازه رقبای قدرتمندی نظیر تابا و الکتروپیک آنقدر بزرگ نیست اما فروش بیشتری به نسبت محصولات جک پارکینگی آنها دارد.

    تفاوت جک پارکینگ ایرانی و خارجی

    الکتروپیک یوتاب

    امسال یک نماینده جدید در پر فروش ها داریم که آن محصولی نیست جز جک پارکینگی U10 یوتاب از شرکت الکتروپیک. این محصول جدید که مشابه جک کالیپسو 400 ایتالیایی است بسیار با کیفیت ساخته شده و یوتااب تمام تلاشش را کرده تا این جک پارکینگی به سرنوشت مدل 689 که نتوانست جایگاهی برای خود ایجاد کند دچار نشود. البته ما همچنان تولید و پخش نا منظم و کمبود جنس را نیز با این محصول داریم اما اگر این مشکلات بر طرف شود و قیمت آن نیز کمی متعادل تر شود قطعا جایگاه خوبی را برای خود ایجاد می کند.

    • جک 220 ولت مهندسی معکوس شده وی تو کالیپسو
    • مدار کنترل بی نقص و اختصاصی
    • عدم نیاز به کیت اضافه برای قفل برقی
    • پشتیبانی عالی شرکت یوتاب

    جک میلان پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی

    جک درب پارکینگ سوزوکی

    در مورد جک درب پارکینگ سوزوکی هواشی همیشه بالا بوده و طرفدران سرسخت و منتقدان آن کم نبوده اند. این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد و باید به مقدار هزینه ای که می شود انتظار داشت. مثلا جک سوزوکی چه مدل 400 و چه 600 برای تردد پایین مناسب است و اگر ساختمانی زیر 8 واحد است محصول این برند توصیه می شود. جالب اینجاست که جک سوزوکی واقعا لایسنس سوزوکی جهانی را دارد و محصولی است که می تواند در هر نقطه ای از جهان به فروش رود.

    جک بازویی ۴S فراز سیماران

    جک پارکینگ فراز مدل ۴S جزو یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین جک های موجود در بازار است که در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار است.جک سیماران مدل اس ۴ برای درب هایی تا وزن هر لنگه ۲۸۰ کیلوگرم و طول ۲.۷۵ متر طراحی و ساخته شده است که نشان دهنده ی قدرت بالا و استحکام زیاد آن است. جک پارکینگی سیماران فراز ۴S به دلیل کیفیت در عملکرد ترمز گیری و نرمی و بی صدا بودن و قیمت اقتصادی و ارزان آن در زمره جک های پرطرفدار ایرانی می باشد.

    جک برقی فراز سیماران مدل ۶S

    سیماران فراز مدل S6 را می توان جزو بپرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی قلمداد کرد که بدلیل کیفیت در عملکرد ترمزگیری و نرمی و بی صدا بودن و قیمت اقتصادی آن در زمره جک های پرطرفدار ایرانی می باشد. تفاوت مدل S4 سیماران با مدل S6 این شرکت را می توان در طول شفت و تحمل وزن برای هر لنگه دانست.

    به اینصورت که S4 دارای شفت ۴۰ سانتی متری و قابلیت جابجایی هر لنگه درب به وزن ۲۸۰ کیلو گرم و طول هر درب تا ۲.۷۵ متر را دارد و S6 با طول شفت ۶۰ سانتی متر توانایی جابجایی هر لنگه درب با طول حداکثر ۴.۵ متر و وزن ۲۵۰ کیلوگرم را دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود از این دو مدل استفاده نمایید.

    جک پارکینگی یال X2

    جک یال x2 برای درب های دولنگه با حداکثر طول هر لنگه ۳ متر و وزن هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم و قادر است تا ۱۲۰ درجه درب را ظرف ۱۷ ثانیه باز و یا بسته نماید. جک پارکینگی x2 مدلی مناسب برای استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری با تردد ۱۰ بار در ساعت می باشد.

    اما ظاهر جک یال یک نمونه برداری کاملا مشابه جک اتوماتیک Ace پروتکو می باشد. سری  Xیال در دو مدل x1 و x2 تولید و عرضه شده است. تفاوت این دو مدل در کورس شفت می باشد که در مدل جک پارکینگ x1 کورس ۴۰ سانتیمتر می باشد که مناسب درب هایی با عرض هر لنگه ۴ متر می باشد. و در مدل x2 کورس ۳۰ سانتیمتر می باشد که مناسب درب هایی با عرض هر لنگه ۳ متر می باشد. قدرت موتور جک x1 و x2 هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به موتور ۳۰۰ واتی مجهز شده اند.

    درب اتوماتیک سوزوکی SZ-600

    سوزوکی مدل sz-600 از شفت فولادی ۶۰ سانتی متری و میل ماردون آن از نوع دنده ریز می باشد یکی از پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی است و  موجب قدرت و طول عمر بیشتر محصول می شود. تحمل وزن سوزوکی sz-600  برای هر لنگه ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۳متر قابل راه اندازی می باشد. بدنه فلزی این جک از استاندارد جهانی برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره میبرد.این جک از مدار الکترونیکی کاملا هوشمند استفاده می نماید که امکان برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه درب را دارد. همچنین بلبرینگ ژاپنی استفاده شده  در سوزوکی sz-600 عملکرد بسیار نرم و بدون صدا را برای جک فراهم کرده است.

    جک برقی تابا

    انتخاب یک جک درب پارکینگ با کیفیت ساخت بالا بسیار مهم و قابل توجه میباشد. شرکت تابا الکترونیک که بزرگترین شرکت تولید کننده آیفون های تصویری در ایران می باشد در کنار آن جک پارکینگی را نیز تولید و روانه بازار نموده است. جک الکترومکانیکی تابا شباهت بسیار زیادی با نمونه خارجی برند LIFE ایتالیا دارد به طوری که با دیدن آن متوجه تفاوت آن نمی شوید مگر اینکه نام تابا را بر روی بدنه مشاهده کنید. این مجموعه دو مدل TSG-9011 مدل ۲۴ ولتی و TSG-9311 مدل ۲۲۰ ولت را تولید می نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مقالات مرتبط

    ریموت بلوتوثی
    راهنمای خرید جک پارکینگ

    معایب ریموت بلوتوثی

    ریموث بلوتوثی چیست و چرا نباید از آن برای بازکردن درب پارکینگ استفاده کرد؟ بزرگترین معایب ریموت بلوتوثی را در این مقاله از زیبادر باهم

    توضیحات بیشتر »
    کاربرد جک درب پارکینگ
    راهنمای خرید جک پارکینگ

    کاربرد جک درب پارکینگ

    کاربرد جک درب پارکینگ چیست؟ بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها

    توضیحات بیشتر »

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا