لوگو زیبادر
محاسبه قیمت درب اتوماتیک

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

  • محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورتی انجام می شود؟ درب اتوماتیک و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین درب ها برای ساختمان ها و مراکز عمومی می باشد. زیرا مزایای بسیار زیادی دارد. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که قیمت درب اتوماتیک چگونه محاسبه می شود. پس همراه زیبادر باشید.

    نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

    یکی از موارد که در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه شود این است که آیا درب های شیشه ای با فریم باشد یا طراحی پروژه به گونه ای است که درب می بایست بدون فریم تولید گردد. شیشه های درب فریم لس نیاز به چند سوراخ اضافه و یراق آلات دارند که در نوع فریم دار دیگر نیازی به این یراق ها و سوراخ ها نیست.

    روش محاسبه قیمت درب اتوماتیک

    می دانیم که درب اتوماتیک به نوعی درب گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به حرکت یا نور و یا ریموت کنترل های الکترونیکی از راه دور باز و بسته می شوند و درب اتوماتیک شیشه ای درواقع همان نوعی از درب اتوماتیک با همان ویژگی ها می باشد با این تفاوت که متریال اصلی آن شیشه است و به همین دلیل به آن درب اتوماتیک شیشه ای می گویند.

    راهنمای خرید درب اتوماتیک

    این امکان در بسیاری از ساختمانها وجود دارد: درب ها به طور خودکار باز شوند و سپس دوباره بسته شوند. در سوپرمارکت ها ، هتل ها و نمایندگی های فروش اتومبیل و همچنین در دفاتر عمومی و بیمارستان ها ، این درب ها به عنوان ورودی های ایمن و قابل دسترسی عمل می کنند. درب شیشه‌ ای اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌شود، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان انواعی از مدل‌های این نوع درب را نام برد درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، درب‌ اتوماتیک تلسکوپی، لولایی، نیم‌دایره‌ای، تمام گرد و تاشو اشاره کرد.

    انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است. درب اتوماتیک شیشه در انواع 1. تلسکوپی 2. اسلایدی یا کشویی 3. گرد و نیم گرد قرار دارد.

    مهم ترین نکته این است که قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چند برابر قیمت درب اتوماتیک دستی می باشد!

    جهت استفاده از درب اتوماتیک در محیط های عریض، بهتر است از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم. درب های اسلایدی یا کشویی برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند. درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند. درب های نیم گرد برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … درخور خواهند بود.

    نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی القاکننده موجودیت آن است؛ دربی که از جنس شیشه است و باز و بسته شدن آن به‌طور اتوماتیک صورت می‌گیرد. بدین منظور سنسورهای حرکتی و یا حساس به وزن تعبیه می‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را کنترل نماید. میزان این حساسیت هم توسط نصاب درب شیشه‌ ای برنامه‌ریزی و تنظیم می‌شود.

    نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک

    فاکتور های متفاوتی برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که ما امروز به برخی از انها خواهیم پرداخت.

    در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای باید به موارد زیر توجه کرد.

    1. محاسبه اپراتور در اتومناتیک
    2. محاسبه شیشه درب اتوماتیک
    3. محاسبه فریم درب
    4. محاسبه هزینه حمل
    5. محاسبه هزینه نصب درب
    6. محاسبه هزینه قفل و باطری

    عواملی که در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار است: 

    همواره این سوال در ذهن خریدار درب اتوماتیک وجود دارد که چه چیزهایی قیمت پک محصولی اش را تعیین میکند و چه چیزهایی می تواند هزینه خرید را خیلی بالا برده و تاثیر زیادی روی کل جنس بگذارد. ما در ادامه درب اتوماتیک شیشه ای را به صورت جزء معرفی کرده و تاثیر آن را در قیمت کلی بیان میکنیم.

    • اپراتور درب شیشه ای

    اپراتور که شامل چندین قطعه است شامل موتور، مرکز کنترل، تسمه ها، سنسور و چشمی می شود که تقریبا 40 از کل هزینه خرید درب اتوماتیک را شامل می شود. قطعه بسیار مهم و حیاتی که میتواند هم در کیفیت کار و هم در قیمت اپراتور تاثیر بالایی بگذارد نوع موتور استفاده شده در آن است.

    به طور مثال موتور دانکر که ساخت آلمان است کیفیت بسیار بالایی داشته و به ندرت دیده شده که به مشکل بر بخورد و در کنار این کیفیت خوب دارای گارانتی طولانی مدت هم می باشد. شرکت های دیگری مثل فک و یا رکورد که موتور خاص خود را تولید میکنند نیز کیفیت خوبی دارند که در بسیاری از اماکن معتبر از آن استفاده شده است.

    در کنار موتور مدار درب شیشه ای اتوماتیک نیز قطعه ای است که می تواند تاثیر مستقیمی در درست کار کردن موتور داشته باشد و معمولا قیمت به نسبت کمی نیز ندارد. پس باید توجه داشت در زمان خرید در صورتی که حتی اپراتوری از موتور دانکر نیز استفاده کرده بود، تجربه دیگران از مدار کنترل و دیگر تجهیزات چگونه بوده و آیا آن قطعات نیز با کیفیت ساخته شده اند.

     

    نصب درب اتوماتیک شیشه ای 

    • فریم یا کاور درب

    فریم تنها در درب های شیشه ای فریم دار استفاده می شود که اکثر محصولات این گروه را شامل می شود. به طور کلی در صورت استفاده از فریم های معمولی قیمت فریم حدود 35 درصد یک پک کامل درب اتوماتیک شیشه ای را شامل می شود ولی همین هزینه می تواند تا 50 درصد نیز بالا رود چرا که مصرف کننده در انتخاب نوع فریم مختار است و می تواند از بین فریم آلومینیوم ساده، آلومینیوم آنادایز و فریم استیل یکی را انتخاب نماید.

    • شیشه سکوریت

    تا همین چند سال پیش شیشه سکوریت آنقدر قیمت کمی داشت که قیمتش در درب اتوماتیک گم می شد اما اکنون حدود 10 تا 15 درصد هزینه یک پک کامل را شامل می شود. شیشه ها هم شامل تنوع می شوند که در این بین شیشه بی رنگ قیمت پایه و به نسبت ارزان و دیگر نوع ها گران و گرانتر می شوند. به لحاظ نوع شیشه ها را میتوان به سه صورت سفارش داد.

    1. شیشه ساده سکوریت بی رنگ
    2. شیشه سکوریت رنگی (دودی و یا رنگهای دیگر)
    3. شیشه سندبلاست شده ( مات شده) که می تواند حاوی طرح یا حک کردن برند روی شیشه باشد.
    • تجهیزات جانبی

    برخی از اقلام هستند که به صورت اضافه میتواند به سفارش اضافه شود. به طور مثال باتری برای زمانی که برق نیست یک آپشن اضافی است یا کاور پشت دهنه نیز که جهت زیباتر شدن کار است جزو این موارد است که معمولا جمع اینها هزینه بالایی روی دست کارفرما نمی گذارد.

    • نصب و آهن کشی

    درب اتوماتیک در آخرین ایستگاه خودش باید در محل مورد نظر نصب گردد. برای نصب آن نیاز به یکسری آهن کشی است که میتواند در هنگام ساخت بنا و یا هنگام نصب انجام پذیرد. پس از آن اپراتور و لت های شیشه نصب می گردد که زمانی در حدود 8 ساعت را خواهد برد. هزینه نصب و آهن کشی درب شیشه ای اتوماتیک در حدود 10 درصد کل هزینه پروژه است که میبایست در ابتدای کار آن را نیز در نظر گرفت.

     

    تخمین محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

    شرکت زیبادر می تواند به صورت حدودی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را برای شما تخمین بزند و حدود آن را بگوید. بنابراین شما می توانید با تماس تلفنی به کارشناسان زیبادر، قیمت حدودی را پیدا کنید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا