لوگو زیبادر
مزایای جک سیماران

مزایای جک سیماران

  • مزایای جک سیماران چیست؟ مزایای و معایب یکی از معتبرترین جک ها را در این مقاله خواهید خواند پس تا انتها همراه زیبادر باشید.

    بسیاری معتقدند جک های پارکینگی سیماران جزو بهترین و قابل اطمینان ترین سیستم های پارکینگی ساخت ایران می باشد.

    مزایای جک سیماران چیست؟

    جک های سیماران در بازار داخلی  به خوبی مورد استقبال قرار گرفته اند و توانسته اند در کنار محصولات وارداتی رقابت خوبی داشته باشند. می توان گفت دلیل این رقابت خوب و موفق، کیفیت بالای محصولات شرکت سیماران و همچنین طراحی مناسب آنها می باشد. جک های تولیدی این شرکت درب های مختلف را با طول و وزن لنگه متفاوت پوشش می دهد و کمبودی از این نظر ندارد.

    بررسی مزایای جک سیماران

    1-بازوهای مطمئن و کارا

    بازوهای بی نقص و کار آمد جکهای سیماران بیشترین سهم را در اعتماد مشتریان به این برند داشته است. خرابی در بازوهای این سیستم پارکینگی به شدت کم و تقریبا وجود ندارد. خرابی هایی که از بازوها گزارش شده عمدتا به دلیل برخورد خودرو با درب پارکینگ است که باعث آسیب رسانی به بازوها شده و دلیل خرابی در موتور یا چرخ دنده ها کمترین سهم را داشته است.

    2- سیستم خلاص کن سوئیچی

    بسیاری به امنیت خود جک ها بها میدهند و برایشان مهم است که در صورت در دسترس بودن بازوها، نتوان آن را به راحتی خلاص کرد. جک سیماران مدل فراز S و L دارای سیستم خلاص کن سوئیچی می باشد و این بازوها تنها در صورت وجود کلیدهای مخصوص خود خلاص می شوند و این باعث امنیت بیشتر این سیستم اتوماتیک می شود.

    3-برنامه های متنوع مدار کنترل 

    یکی از بزرگترین گامهای مثبت شرکت سیماران بروزرسانی مدار کنترل جک های پارکینگی اش بود. این شرکت مدار های Q60 را به Q70 ارتقاء داد تا سیلی از قابلیت ها را روانه این برد جدید نماید. با این بروزرسانی دیگر خبری از کارت مل جهت اتصال به قفل برقی نبود و خروجی قفل برقی به وسیله ترمینال های به خصوص به راحتی در دسترس است و همچنین به لحاظ نرم افزاری هر آنچه فکرش را بکنید در آن وجود دارد.

    راهنمای نصب مدار کنترل جک پارکینگ سیماران Q70

    4- خدمات و گارانتی

    همواره یکی از مسائلی که مشتری به آن توجه می کند گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت سیماران به واسطه گستردگی تولیداتش برای بسیاری از ایرانیان شناخته شده است پس به واسطه همین موضوع یک گام از بسیاری از برندها جلوتر است. اما این شناخت بعلاوه گارانتی 24 ماهه و خدمات طولانی مدت باعث می شود که مشتری با خیال راحت تر به محصولات این شرکت اعتماد کند و از این محصولات استفاده نماید.

    شرکت زیبادر بعنوان نمایندگی سیماران در شرق کشور می تواند شما را در خرید جک سیماران راهنمایی کند. با مشاوران ما در تماس باشید.

    شما اگر بخواهید در رقابتی سخت مقابل برند های مطرح خارجی موفق باشید، باید در تمام جزییات به بهترین بودن فکر کنید. کاری که شرکت سیماران انجام داده است و از همان مرحله مواد اولیه لازم برای ساخت جک تا آخرین مرحله بالاترین دقت را بکار برده است. این شرکت در راستای ارائه محصول برتر از مواد اولیه با کیفیتی استفاده کرده است که باعث شده جک های تولیدی دارای استحکام و قدرت خوبی باشند. شرکت سیماران ابتدا با بهره گیری از طراحی محصولات شرکت پروتکو کار خود را در زمینه تولید جک های پارکینگ شروع کرد و ابتدا طراحی آنها را بومی سازی کرد اما موتور استفاده شده همان موتور پروتکو بود. با ادامه پیشرفت و تقویت بیشتر شرکت، در زمینه تولید موتور نیز به خود کفایی رسید و این شرکت توانست تمام  قطعات موتور و بدنه جک را به طور کامل تولید کنید. به همین خاطر است که از نظر ظاهری محصولات این شرکت، شباهت نزدیکی به جک های پروتکو ایتالیا دارد.

    مزایای جک سیماران s4

    بعد از بعد طراحی به سیستم کنترلی این جک ها بپردازیم. جایی که شرکت سیماران در محصولات خود از مدار فرمان Q70 بهره برده است. یک مدار بسیار حرفه ای و دقیق که به خوبی از عهده کار برآمده است و قابلیت تنظیمات مختلف از جمله  باز و بسته شدن درب ها به صورت نوبتی و دوتایی را ایجاد می کند. شما این مدار فرمان می توانید خطاهای موجود در عملکرد جک پارکینگی سیماران را همراه با کد آن دریافت  کنید و به برطرف کردن خطا اقدام نمایید. از دیگر ویژگی های مهم این جک می توان به قابلیت تغییر میزان حساسیت به موانع، اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود از بوجود آمدن اتفاقات ناگوار مالی و جانی جلوگیری شود.

    راهنمای نصب راهبند سیماران

    معرفی انواع جک سیماران

    یکی از بزرگترین مزایای جک سیماران داشتن انواع مختلف آن می باشد. در ادامه به معرفی انواع آن و مزایای جک سیماران می پردازیم.

    همانطور که شکرت های قدرتمند دنیا در زمینه تولید جک پارکینگی تنوع محصولات گسترده ای دارند و این جک ها را با قدرت های متفاوت به بازار عرضه می کنند، شرکت سیماران نیز برای پاسخگویی به انواع نیاز ها در زمینه خرید جک پارکینگی، محصولات خود را در چند گروه و دسته به بازار ارائه کرده است. این شرکت جک های تولیدی خود را با نام فراز و در سه گروه اصلی S و V و P تولید کرده است که در مرحله بعدی هر کدام از این گروه ها دارای ویژگی های خاص و مشخصی می باشند و عملکرد متفاوتی را ارائه می کنند.

    این شرکت در کنار تولیدات با کیفیت خود، ویژگی  قیمت مناسب را نیز به همراه دارد. چرا که به خاطر وضعیت داری و تغییرات قیمتی کالاهای وارداتی، برندهای ایتالیایی و خارجی دچار رشد قیمت های بالایی شدند.  اما جک های شرکت سیماران با کیفیت خوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند که این ویژگی در شرایط کنونی بسیار با ارزش می باشد.

    قیمت جک سیماران s4

    یکی از گروه های اصلی و پرفروش جک پارکینگ سیماران، جک فرازS  سیمارن می باشد. این جک نیز در دو کد و شناسه S4 و S6 تولید می شود. این دو مدل برای جابجایی درب های متوسط و بزرگ استفاده می شوند. جک مدل S4 قابلیت جابجایی درب هایی با طول 3 متر را دارا می باشد و جک پارکینگی فراز مدل S6 می تواند درب هایی به طول 4.5 متر را برای شما باز و بسته کند. این جک که می شود گفت جزء قدیمی ها و اولین محصولات شرکت سیماران در زمینه  جک پارکینگی است با توجه به دامنه ای که پوشش می دهد، بسیار پر طرفدار و پر فروش است. چرا که برای درب های سازمانی، شرکتی، کارخانه ای و ویلاهای زیبا استفاده می شود. تمام قطعات جک مدل S در داخل کشور ساخته می شود و دارای ویژگی هایی از جمله : حرکت یکنواخت، بی صدا و بدون ضربه و تکنولوژی دو سرعته می باشد. ویژگی های فنی این جک در مدل S4 به صورت زیر است:

    قدرت موتور:  320 وات

    ولتاژ ورودی : 230 ولت

    حداکثر طول هر لنگه درب : 3 متر

    حداکثر وزن هر لنگه : 320 کیلوگرم

    زاویه بازشونده : 110 درجه

    محدوده دمایی مناسب:  از منفی 20 تا مثبت 80 درجه

    معایب جک سیماران

    علاوه بر مزایای جک سیماران، یک سری معایب هم هست که این جک دارد. در ادامه به توضیح کلی آن می پردازیم.

    1-گیرنده ریموت نا مطمئن

    یکی از موارد شایعی که مشتریان گزارش آن را داده اند مشکلاتی در گیرنده ریموت مدار سیماران است. به گونه ای که برخی مواقع درب پارکینگ خود به خود باز می شود. هر چند که درصد این مورد بسیار پایین است اما با تست خطا متوجه شدیم که این رسیور گاهی فرمان های اشتباه می فرستند و امنیت پارکینگ و خانه را به خطر می اندازد. البته شرکت سیماران در چنین مواقعی مدار کنترل را عوض می کند با این حال می بایست این اشکال که در برخی مدار کنترل ها دیده شده به صفر برسد و شاید اکنون که این مطلب نوشته شده این اشکال دیگر وجود نداشته باشد!

    2-جک های بازو بلند بدون تغییر در موتور

    سیماران شفت جک های اش را با دو سایز 40 و 60 سانتی متر به بازار عرضه کرده است. که اندازه 60 سانتی متر برای دربهایی با طولی بیشتر از استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد. یک موضوعی در مورد این جک که خیلی ها در نظر نمی گیرند تفاوت تنها شفت آن با مدل کوچکتر است و این در حالیست که موتور جک بی تغییر می ماند. پس به طور کلی می توان این برداشت را کرد که درست است که طول شفت افزایش یافته و فشار روی موتور کمتر خواهد شد اما نباید انتظار قدرتی بالا از آن را داشت و حتما باید چارت قدرت را در کنار عرض درب می بایست در نظر گرفت.

    3-عدم ساپورت ریموت هاپینگ یا اختصاصی

    شاید این مورد را خیلی ها مزیت بدانند، اما اگر با نگاه امنیتی به این موضوع بنگریم، درمیابیم که این یک اشکال است. بسیاری از برندهای معتبر خارجی از ریموت های انحصاری برای سیستم درب اتوماتیک پارکینگ خود استفاده میکنند و این باعث می شود که هیچ ریموتی بجز ریموت شرکت تولید کننده جک با آن سازگار نباشد. این مورد باعث می شود نشود با ریموت های بلوتوثی از آن کپی گرفت و یا ریموت های بی نام بازاری را روی مدار کنترل جک ست کرد. 

    سیماران در مدار کنترل خود پشتیبانی از همه ی ریموت های 433.92 مگاهرتزی را باز گذاشته تا هم بشود با ریموتهای بلوتوثی و هم ریموتهای متفرقه برای این سیستم ریموت اضافه کرد که ما این مورد را مزیت نمی دانیم.

    راهنمای خرید بهترین جک برقی سیماران

    جک درب پارکینگ فراز سیماران 6S

    یکی از بهترین مزایای جک سیماران داشتن مدل های s می باشد.

    • جک فراز بازو بلند مناسب درب های عریض
    • پشتیبانی از هر لنگه درب تا 4.5 متر
    • قدرت هر لنگه حداکثر تا 350 کیلوگرم برای دربهای 2.5 متری
    • دارای مدار کنترل جدید Q70 با قابلیت خاص
    • پشتیبانی از همه ی ریموت های دارای فرکانس 433 مگاهرتز
    • دارای گارانتی 24 ماهه سیماران

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا