لوگو زیبادر
بهترین موتور کرکره برقی

بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟

  • بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟

    بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی نیست که از درب‌های آهنی سنگین استفاده کنید. در گذشته از کرکره‌های سنتی برای مغازه‌ها، پاساژها و دیگر اماکن استفاده می‌گردید. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی کرکره‌ برقی جایگزین کرکره‌های سنتی شده‌اند. نحوه عملکرد کرکره‌های سنتی از طریق کاسه و فنر بود؛ اما کرکره‌های برقی با استفاده از برق و نیروی محرکه موتور الکتریکی باز و بسته (بالا و پایین) می‌شوند. 

    کرکره برقی پارکینگ چیست؟ 

    مشخصات موتور کرکره برقی چیست؟ انواع موتورهای مدرن باید امکانات بسیاری داشته باشد:
    موتورها به سرعت نصب شوند و به راحتی قابل سفارش باشند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود. اولین موتور بعد از برقی شدن کرکره، موتوری به نام سانترال mc تولید شد که به دلیل مشکلات فنی مورد استقبال قرار نگرفت و از رده خارج شد. سپس موتور توبلار و ساید توسط کشور های آلمان و چین تولید شد و تاکنون جزو بهترین موتورهای کرکره در دنیا می‌ٰباشد.

    بهترین موتور کرکره برقی

    موتور کرکره برقی یکی از مهم‌ترین اجزاء کرکره برقی است.

    اولین موتور بعد از برقی شدن کرکره، موتوری به نام سانترال mc تولید شد که به دلیل مشکلات فنی مورد استقبال قرار نگرفت و از رده خارج شد. سپس موتور توبلار و ساید توسط کشور های آلمان و چین تولید شد و تاکنون جزو بهترین موتورهای کرکره در دنیا می‌باشد.

    این مدل از موتور کرکره برقی به شکل لوله و استوانه‌ای‌شکل است. با توجه به تنوع محیط و ابعاد و اندازه‌های گوناگون، این موتورها نیز در ابعاد، اندازه و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شود. موتورهای تیوبلار به لحاظ اینکه از نظر قدرت و عملکرد محدودیت دارند، برای اماکن کم تردد مثل پارکینگ‌های شخصی و درب مغازه و فروشگاه‌ها مناسب هستند.  در بازار کرکره برقی، انواع موتورهای کرکره برقی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. در این مقاله ما به تقسیم‌بندی دو نوع از بهترین موتورهای کرکره برقی یعنی موتور توبلار و موتور ساید ازنظر توان می‌پردازیم و قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی را برای شما بیان میکنیم. این تنوع در وهله اول به نوع کاربری کرکره برقی مربوط خواهد شد. قطعاً موتوری که قرار است کرکره برقی به‌اندازه طول و عرض یک پنجره را بالا و پایین بکشد ازنظر خصوصیات باید بسیار متفاوت‌تر از موتوری باشد که قرار است مثلاً درب یک پارکینگ یا یک کارگاه را بالا و پایین بکشد. البته همین تفاوت و تنوع بر قیمت موتورهای کرکره برقی نیز تأثیرگذار خواهد بود.در کل، انواع موتور کرکره برقی را می‌توان از جهات مختلف دسته‌بندی کرد.

    معرفی بهترین موتور کرکره برقی

     موتور توبلار کرکره برقی

    موتور توبلار به شکل لوله مانند می باشد که در برندهای زومر آلمان‌، موتور SDC و برند بارزانته تولید شده است. این موتور در وزن های 30، 50، 80، 100، 120، 140، 230 و 300 کیلوگرم موجود می‌باشد که با توجه به ابعاد و متراژ فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتورها به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند و صدای کم ،معمولا در درب های پارکینگ و پنجره استفاده می‌شود.

    در مورد قیمت بهترین موتور کرکره برقی نیز می‌توانید با مشاوران زیبادر در تماس باشید.  موتور های توبولار کرکره برقی در داخل شفت قرار میگیرند و فضای کمی را اشغال میکنند. به همین دلیل شما میتوانید از این موتور برای مکان هایی که با کمبود فضا رو به رو هستند استفاده کنید.

    قیمت موتور توبولار کرکره برقی مناسب تر از سایر موتور هاست ولی باید در نظر داشته باشید که این موتور را برای مکان های پر رفت و آمد نمیتوان استفاده کرد. سرعت باز و بسته شدن کرکره های مجهز به موتور توبولار مناسب است و میتوان آن را طوری تنظیم کرد که در زمان کوتاهتری درب را باز و بسته کند. ظاهر این نوع از موتور ها مناسب است و میتوان به زیبایی دکوراسیون نیز کمک کرد.

    موتور ساید کرکره برقی: 

    یکی از قدرتمندترین موتورهای کرکره برقی می باشد که در برندهای الرو آلمان ، SDc و بارزانته موجود است. از مزایای این موتور می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

    موتور های ساید کرکره برقی قابلیت تحمل وزن های سنگین را دارند و به همین دلیل از آن ها برای باز و بسته کردن درب های سنگین تا 1000 کیلوگرم استفاده میشود.

    موتور ساید برای مکان هایی رفت و آمد در آن ها بالاست مناسب است و میتواند به راحتی تعداد دفعات بالا باز و بسته شود.

    خرید بهترین موتور کرکره برقی

    به همین دلیل از این موتور ها برای سوله ها، کارخانجات، برج های پر رفت و آمد ، پارکینگ پاساژ ها و مکان های عمومی استفاده میشود.

    این موتور ها در خارج از شفت نصب میشوند و به همین دلیل شکل آن ها متفاوت از موتور توبولار است و به صورت کتابی میباشد.

    این موتور ها در یک طرف درب نصب میشوند و با استفاده از زنجیر درب را بالا و پایین میکشند.

    مهمترین ویژگی که این موتور ها دارند این است که در صورتی که نقص فنی پیدا کنند سیستم پاراشوت آن ها فعال شده و از سقوط جلوگیری میکند. به همین دلیل امنیت بالایی دارند و احتمال سقوط آن ها صفر است.

    از دیگر ویژگی های این موتور این است که در صو.رت قطع برق میتوان از قابلیت ups انها استفاده کرد و به صورت دستی آن را بالا و پایین برد.

    قدرت موتور ساید کرکره برقی ۱۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرم میباشد ولی اکثرا از قدرت 600 کیلوگرم آن ها استفاده میشود.

    موتور های ساید در انواع ups دار و بدون ups در بازار موجودند که مدل های DC آن دارای ups بوده و در زمان قطع برق نیز قابلیت باز و بسته کرن درب را دارند.

    می‌توان گفت موارد بالایی که ذکر شد بهترین موتور کرکره برقی به شمار می‌آید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا