لوگو زیبادر
کرکره برقی اتوماتیک شفاف

کرکره برقی اتوماتیک شفاف

  • کرکره برقی اتوماتیک شفاف چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کدام یک از مدل های کرکره برقی اتوماتیک شفاف مناسب می باشد؟ 

    آشنایی با کرکره برقی اتوماتیک شفاف

    کرکره برقی اتوماتیک شفاف از نظر جنس و نوع تیغه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که با پیشرفت تکنولوژی تغییرات مثبت و ویژه ای داشته اند. کرکره برقی شفاف یکی از جدید ترین نوع کرکره برقی است که در مراکز تجاری و تفریحی لوکس با طراحی و دیزاین خاص استفاده می شود. شفافیت و وضوح تصویر دوطرفه کرکره برقی شیشه ای با توجه به جنس مستحکم آن بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر ایجاد امنیت، جذابیت ظاهری بالایی دارد. ساختار تیغه های کرکره شفاف از نانو کامپوزیت و غیر قابل اشتعال بوده و از ورود اشعه های مضر ماورای بنفش نیز جلوگیری می کند.

     

    همه چیز در مورد کرکره برقی اتوماتیک شفاف

    کرکره برقی شیشه ای در دو نوع: کرکره برقی شفاف زواری و کرکره برقی شفاف لوله ای تولید شده اند و در ضخامت، طول و عرض قطعات با یکدیگر تفاوت دارند.

    خرید کرکره برقی اتوماتیک

    اولین چیزی که در مورد کرکره برقی اتوماتیک شفاف  به ذهنتان خطور می کند اینست که آیا این کرکره امنیت دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت ضمن اینکه فضای خوشایند و زیبایی دارد از استانداردهای امنیتی برخوردار می باشد.

    • .همه مایلند برای درب های صنعتی خود روی محصول با کیفیت سرمایه گذاری کنند که نفوذ ناپذیر ، بادوام بوده و دارای نمای زیبا و شیکی باشد. کرکره های فولادی و آلومینیومی دارای این ویژگی ها بوده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، کرکره های پلی کربنات به عنوان درب های صنعتی مزایای خاص خود را دارند.

    این کرکره به دلیل محکم بودن ، ماده محبوبی است که در ساخت درب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ترموپلاستیک است که تمام خصوصیات مورد نیاز برای مناسب سازی صنایع را دارد.

    • درب های پلی کربنات به دلیل ویژگی های قوی و بادوام آن روز به روز طرفدداران بیشتری پیدا می کندو به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

    بررسی ویژگی های کرکره برقی اتوماتیک شفاف

    متریال تیغه های کرکره برقی از پلی کربنات به شکل آجر است که با کیفیت و استاندارد مقاومتی بالا در برابر رطوبت، ضربه، دما، حریق هستند؛ ازین رو طول عمر بالایی دارند. کرکره برقی شیشه ای ضد سرقت و دارای تاییدیه پلیس است؛ همچنین ضد اشعه ماورای بنفش بوده و براحتی قابل شستشو و سرویس هستند. کرکره برقی اتوماتیک شفاف با قطعات و ابعاد هم اندازه در رنگ های شیری و دودی و … تولید می شود و به دلیل جنس پلی کربنات وزن سبکی نیز دارد.

    از قدیم الایام، امنیت خانواده و کسب و کار همواره یکی از دغدغه های همه افراد بوده است و استفاده از کرکره در مغازه ها همواره یکی از گزینه های ایجاد حس امنیت بوده است. اما در گذشته کرکره ها از انواع چوب، آلومینیوم و انواع دیگر ساخته می شدند که در نتیجه ایمنی بالا، خطر آتش سوزی و استهلاک بالا را به همراه داشت. امروزه می توان گفت که با معرفی کرکره های برقی این ایرادات به طور کامل برطرف شده است. در حال حاضر علاوه بر خانه ها، پارکینگ ها و مغازه ها و بازارهای مراکز مهم اداری و تجاری، استفاده از کرکره برقی رایج شده است. جالب اینجاست که طبق آیین نامه اتحادیه سراسری اصناف، تمامی صاحبان مشاغل در فروشگاه دارای گاوصندوق های بزرگ، طلافروشی ها، صرافی ها و سایر اقلام قیمتی هستند و بانک ها نیز باید از کرکره های شیشه ای شفاف در فروشگاه استفاده کنند. .

    انواع کرکره برقی اتوماتیک شفاف یا پلی کربنات

    یکی از انواع مختلف کرکره برقی کرکره پلی کربنات شفاف است. این کرکره از زمان عرضه توانسته طرفداران خاصی در بین صاحبان مشاغل مانند مغازه ها، رستوران ها، صرافی ها، پارکینگ ها، بانک ها، مراکز اداری و تجاری و البته صاحبان خانه پیدا کند.

    قیمت کرکره برقی پارکینگ

    پلی کربنات به دو دسته غضروفی و استیل و دو طرح مسطح و S با رنگ های مختلف و خواص شفاف و مات تقسیم می شود. تفاوت تیغه پلی کربنات با تیغه های فوق در عبور نور خورشید است که از اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند و دارای ضریب ایمنی بالا (به دلیل استحکام مکانیکی بالا) است که می تواند با سایر تیغه های کرکره برقی ترکیب شود و دارای تنوع  و مقاومت بالا باشد. . پیشگیری از آتش سوزی (پیشگیری از حریق)، پیشگیری از انتقال آتش سوزی (آتش به مکان های دیگر سرایت نمی کند)، کاهش صدای محیطی و ظاهر مجلل از مهم ترین ویژگی تیغه های پلی کربنات است.

    با تیغه های پلی کربنات باز و بسته شدن را بی صدا کنید

    زمانی که کرکره باز و بسته می شد سر و صدای زیادی به وجود می آمد اما امروزه این مشکل به راحتی قابل حل است. اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات را دارید اما نگران سر و صدا هستید، باید بگوییم که در صورت خرید این محصول در مکانی مطمئن مشکلی پیش نمی آید

    پیشگیری از آتش سوزی

    آتش سوزی می تواند در هر جایی اتفاق بیفتد و خسارات زیادی را به همراه داشته باشد، بنابراین شما و کسب و کارتان به هیچ وجه در زمان آتش سوزی متضرر نخواهید شد. بهترین راه این است که بتوان از محصولات نسوز استفاده کرد. یکی از این موارد کرکره های پلی کربنات است. بله، می توان گفت این محصول بسیار مقاوم در برابر آتش است و به راحتی می تواند از ضرر و زیان شما جلوگیری کند.

    اجزای تیغه های شفاف

    این نوع کرکره تیغه از پلی کربنات شفاف و مقاوم در برابر آتش ساخته شده است. استحکام و دوام بسیار بالای این تیغه ها باعث شده است که به فولاد پلاستیکی معروف شوند.جالب اینجاست که اجزای این کرکره شباهت زیادی به کرکره های آلومینیومی دارد. تیغه کرکره را می توان تفاوت اصلی آنها دانست. در کرکره های شفاف پلی کربنات، تیغه اصلی از لت های پلی کربنات به قطر 100 میلی متر و لینک های آلومینیومی به قطر 30 میلی متر ساخته شده است. در این نوع تیغه ها وزن پرده کمتر از تیغه های آلومینیومی است.

    • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات و اشعه ماورابنفش
    • ضد حریق و ضد سرقت
    • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی از جمله سرما و گرما
    • شستشوی راحت و نگهداری آسان
    • تنوع در رنگ
    • مقاومت در برابر اشعه خورشید

    ویژگی های کرکره برقی اتوماتیک شفاف

    تیغه نسوز ‌بدون تغییر رنگ و شفافیت
        ضد گلوله
        مقاومت در برابر ضربه بالا
        کارکرد بی صدا
        وضوح کامل برای فضاهای بیرونی و داخلی
        مقاومت بالا در برابر اشعه UV و خورشید
        شیک و زیبا
        امکان سفارش و تولید محصولات در رنگ های مختلف برنزی، دودی، قرمز، مشکی، دودی
        عدم نفوذ رطوبت و آب
        امنیت بالا
        امکان سفارش اشکال مختلف
        پایدار و بدون لغزش
        امکان حکاکی لوگو با لیزر

    نوع موتور مورد استفاده در تیغه ها
        ضخامت و وزن تیغه
        اندازه شاتر

    ظاهر زیبا را فراموش نکنید، البته استحکام این گونه کرکره ها به کیفیت تمامی قطعات و لوازم جانبی آن بستگی دارد. بنابراین، هنگام خرید کرکره برقی پلی کربنات شفاف ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کیفیت تمام اجزای آن مطابق انتظارات است.در مقایسه با سایر کرکره های برقی، عیب اصلی این گونه کرکره ها را می توان قیمت بالای آنها دانست.

    قیمت کرکره برقی اتوماتیک شفاف

    افزایش قیمت مواد اولیه مرغوب
        اگر سازنده یکی از برندهای شناخته شده باشد، قیمت شیشه کرکره برقی را افزایش می دهد.
        ضخامت تیغه شفاف
        جنس و رنگ لوله بین تیغه.
    به طور کلی قیمت کرکره برقی پلی کربنات مانند سایر انواع کرکره برقی است و طیف گسترده ای را در بر می گیرد. این قیمت ها شامل تمامی مدل ها و رنگ های این گونه پرده ها می شود. بنابراین افراد زیادی می توانند از این نوع تیغه و کرکره ها استفاده کنند

    برای اطلاع دقیق از قیمت کرکره برقی اتوماتیک شفاف با زیبادر در تماس باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا