لوگو زیبادر
ویژگی راهبند اتوماتیک

ویژگی راهبند اتوماتیک

  • ویژگی راهبند اتوماتیک

    ویژگی راهبند اتوماتیک چیست؟ در هنگام خرید راهبند اتوماتیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    راهبند اتوماتیک به مجموعه تجهیزاتی گفته میشود که همانند حصار یا مانع طبیعی از واردشدن وخارج شدن کلیه ماشین آلات ممانعت وجلوگیری میکند وتردد کردن آنها بستگی به اجازه نگهبان  دارد، وهمچنین ریموت راهبند وتجهیزات الصاقی که برروی راهبند اتوماتیک کرده وبا ساماندهی و بطور منظم  تمامی رفت وآمدها رابراساس دستور کارفرما دراورده وعملی میکند.

    ویژگی راهبند اتوماتیک

    اگر ورودی ها راهبند وجود نداشته باشد اشخاص میتواند به آسانی و بدون هیچگونه مجوزی وارد ملک یا محل خصوصی شما بشوند واین مسئله از لحاظ امنیتی به هیج وجه قابل قبول و درست نیست. اما با ایجاد راهبند شخص میتواند خودروی موردنظر را مورد بازرسی قراردهد و درصورت تاییدشدن به آن اجازه واردشدن بدهد و یا در صورتیکه ماشین مشکوک بنظر آید فرد میتواند مانع ورود آن شود و از لحاظ امنیتی راهبند بسیار کاربردی است.

    شامل تجهیزاتی است که بطور افقی به یک پایه وصل شده ودارای یک ارتفاع معین از زمین است که درمکان های پرتردد و شلوغ و پر رفت وآمد درمسیر ورودی اداره ها،کارخانه ها،پاساژها،ایستگاه های راه آهن و مترو،مجتمع های بسیاربزرگ،مجتمع های مسکونی، عوارضی های کنار جاده ها،پارکینگ های عمومی وخصوصی،مرکز کنترل ترافیک،انواع ارگان های دولتی وغیردولتی و امور عمران شهری مورداستفاده قرار میگیرند.

    راهبند اتوماتیک به دونوع تقسیم بندی میشود: یکی از انواع آن به نوع کارکردراهبند بستگی دارد که بصورت راهبند اتوماتیک افقی و راهبند عمودی است.نوع دیگر آن بصورت نوع موتور وسیستم داخلی است. راهبند اتوماتیک با اندازه ها و سایز های مختلف با ارتفاعی درحدود یک متر از زمین مسیر عبورومرور و ورود وخروج در یک مجموعه را محدود و مسدود میکند.

    راهبندها به صورتی طراحی و ساخته شده اند که با تمانی دستگاه ها همچون: دستگاه های کارت خوان،دکمه پوش تن ،ریموت کنترل،دوربین های پلاک خوان و دیگر سیستم های تردد استاندارد همخوانی و هماهنگی دارد و براحتی برروی این دستگاه ها نصب و راه اندازی میشود. راهبند پارکینگ درمکان ها و محل های مورد استفاده قرارمیگیرد که برای کنترل تردد و امنیت بیشتر و دقیق آنجابه نیروی غیرانسانی نیاز باشد.

    معرفی ویژگی راهبند اتوماتیک

    معرفی ویژگی راهبند اتوماتیک

    ویژگی بازوی هوشمند راهبند اتوماتیک پارکینگ جسم را تشخیص می‌دهد، به صورت اتوماتیک بالا می‌رود.

    زمان باز و بسته شدن با توجه به ویژگی های سیستم و تراکم وسایل نقلیه در پارکینگ، متفاوت می‌باشد.

    برای باز و بسته شدن راهبند، فاصله زمانی از 1 تا 6 ثانیه در دسترس است.

    یکی از بزرگترین ویژگی راهبند اتوماتیک و سیستم راهبند اتوماتیک پارکینگ برای کنترل و ایمنی عبور وسایل نقلیه است. انواع راهبند اتوماتیک پارکینگ می توانند در 3 متر، 4 متر، 5 متر، 6 متر و … ​​قرار بگیرند، می توانید تمامی نقاط را به طور کامل ببندید و فقط به وسایل نقلیه ی مجاز، اجازه عبور و مرور بدهید.

    اجزای اصلی و ویژگی راهبند اتوماتیک

    _بدنه:به جعبه ی استوانه ای شکلی که تجهیزات درداخل آن قرار میگیرد بدنه گفته میشود.
    _بازو:درانواع مختلف راهبندها،درواقع بازوها مانع اصلی از ورودوخروج خودروها وعبور ومرور هستند.
    _سیستم محرک: در راهبندهای الکتروهیدرولیکی سیستم محرک،یک موتور به همراه پمپ است و در راهبندهای الکترومکانیکی این سیستم محرک،یک موتور به همراه یک گیربکس است.
    _فنرتعادل: در راهبندهای الکترومکانیکی این فنرها برای کمک کردن به موتور درجهت بالابردن بازوها کاربرد دارند.
    _مرکز کنترل: این مرکزکه برای کنترل حرکت راهبندها مورد استفاده است درمرکز اتاق نگهبانی قرار میگیرد.

    درحال حاضر راهبندهاشامل یک دوربین مداربسته میشوندکه بطور پیوسته و دائم درحال ثبت و ضبط وذخیره فیلم و تصویر اشخاصی است که در انتظار ورود به مکان موردنظر هستند. اولین مزیت و فایده ای که این دوربین ها دارا میباشند این است که شماره پلاک تمامی خودروها را ثبت میکند و همچنین تصویر چهره راننده وسرنشینان نیز ثبت و ضبط میشود که در صورتیکه مشکلی پیش آید میتوانند با چک کردن فیلم ها و سند و مدرک بجا مانده برای اثبات جرم اقدام کنند.

    زمانیکه اولین راهبند ها ساخته و تولیدشدند برقی نبودند و به شکل دستی و با کمک نیروی انسانی جابجا و حرکت میکردند که در زمان خود از کارایی خوب و بالایی برخوردار بودند.اما امروزه و در نسل جدید از تجهیزات نوینی وبروزی بهره مندشده اند که این کاررا بسیار آسان و راحت کرده است. لوله های مورداستفاده در راهبندها که بالا و پایین میروند دیگر ازجنس فلزی نیستند و از پلاستیک های فشرده و بسیار مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک تولید و عرضه میشوند که مناسب و هماهنگ با هرنوع شرایط جغرافیایی و شرایط آب و هوایی است و در معرض گرما و تابش مستقیم نورخورشید و آفتاب آسیبی نمیبینند.

    یکی از مزایای اصلی راهبند اتوماتیک پارکینگ، برای اهداف امنیتی می باشد.

    جایی که دسترسی به هر منطقه باید محدود شود تا امنیت مردم و زیرساخت ها به صورت درست فراهم شود، استفاده از راهبند اتوماتیک پارکینگ یک محصول ایده آل است.

    با توجه به این که افراد و وسایل نقلیه آن ها را متوقف می کند تا قبل از ورود یا خروج مورد بررسی قرار گیرند، ممیزی های امنیتی می توانند به صورت شخصی یا از راه دور، از طریق دوربین مدار بسته انجام شوند.

    یکی دیگر از مزیت های راهبند اتوماتیک پارکینگ خودکار در کنترل ترافیک فوق العاده زیاد پارکینگ می باشد.

    در زمان اوج شلوغی، راهبند اتوماتیک پارکینگ بسیار به شما کمک می کند که کنترل امور را در دست داشته باشید و بتوانید اوضاع را مدیریت کنید، زیرا که با راهبند اتوماتیک اتوموبیل ها و مشخصات آنها به درستی ثبت و تحت کنترل می باشد و از آشفتگی و بی نظمی جلوگیری به عمل می آید.

    این محصول با موتورهای الکتریکی که توسط سیستم های سوئیچینگ اتوماتیک از راه دور استفاده می شود، کار می کند.

    با سویئیچ موتور، دنده حرکت می‌کند و بازوی سد بالا می رود و پارکینگ باز می‌شود. در مدل استاندارد موانع 6 متر است اما می‌توان آن را با 9 متر در مناطق گسترده و در شرایط خاص نیز به کار برد.

    بازوی سفت باعث افزایش زمان کار می شود. این دستگاه هنگامی که از کنترل از راه دور استفاده می شود به طور خودکار عمل می‌کند. راهبند بالا می‌رود و وسیله نقلیه وارد پارکینگ می‌شود. آنها همچنین از سیستم ایمنی فتوشیمی بهره می‌برند و عدم ورود کامل وسیله نقلیه به پارکینگ را متوجه می‌شوند.

    برای خرید راهبند پارکینگ با مشاوران زیبادر تماس بگیرید.

    یکی دیگر از ویژگی راهبند اتوماتیک این است که:‌هدف از راه بند اتوماتیک پارکینگ امنیت هر چه بیشتر می‌باشد ، با استفاده از راه بند ورود و خروج وسایل نقلیه کنترل شده و امنیت مردم و زیر ساخت های منطقه را فراهم می کند. در راه بند ها قابلیت نصب دوربین مدار بسته وجود  دارد ، که این امر باعث شده که کنترل ماشین ها از راه دور انجام شود .یکی از مزایای اصلی راهبند اتوماتیک پارکینگ، برای اهداف امنیتی می‌باشد و مهم ترین مزیت راه بند پارکینگ خودکار در کنترل ترافیک فوق العاده زیاد پارکینگ می‌باشد.

    راهبند اتوماتیک پارکینگ از ميله اي ساخته شده كه از نقطه ثابتي به صورت عمودي حركت مي كند.

    به همين دليل است كه خودرو يا شخص نمي تواند به محل مشخص شده وارد شود. راهبند اتوماتیک پارکینگ در ورودي و خروجي ادارات و شركت ها، كارخانجات، و پاركينگ مراكز تجاري به كار گرفته مي شوند و در تامين امنيت مردم نقش به سزايي ايفا مي كنند.

    راهبند اتوماتیک پارکینگ از ورود و خروج افراد و خودروهاي ناشناس به محوطه جلوگيري مي كند.

    راهبند اتوماتیک پارکینگ بهترين گزينه براي تامين امنيت محوطه هاي مسكوني و تجاري است. راهبند اتوماتیک پارکینگ به صورت پنوماتيك، هيدروليك و مكانيكي و كنترل از راه دور طراحي و ساخته مي شوند.

    راهبند اتوماتیک پارکینگ در انواع و اقسام مختلفي طراحي و ساخته مي شود تا هميشه و در همه حال نسبت به تامين امنيت مطمئن بود.

    كيفيت ساخت راهبند اتوماتیک پارکینگ و منحصر به فرد است. تنوع عملكرد راهبند اتوماتیک پارکینگ به قابليت برنامه ريزي ، كارايي و پشتيباني شركت ارائه دهنده بستگي دارد. راه بند مكانيكي به يك موتور مجهز شده و ميله راه بند را در جهت عمودي به حركت در مي آورد، در حالي كه در راهبند اتوماتیک پارکینگ سيستم اتوماتيك بوده و ميله راه بند به صورت الكترونيكي در جهت عمودي حركت مي كند.

    هر راهبند اتوماتیک پارکینگ دفترچه راهنمايي دارد كه كاربر مي تواند در مواقع برخورد به مشكل در زمينه قطع برق، عدم كاركرد باتري و مشكل كلي سيستم به آن مراجعه كرده و مشكل خود را برطرف كند.

    هر راهبند اتوماتیک پارکینگ طرح و ماژول هاي مخصوص به خود را دارد. جهت و ميزان دقت، موتور، سرعت سيستم، توازن سيستم و سيستم كنترل هاي الكترونيكي برق ساير بخش هاي راهبند اتوماتیک پارکینگ يك موتور و كاهنده سرعت سيستم بر روي اين پلت فرم نصب شده است. كاهنده سرعت متناسب با نسبت هاي كاهش سرعت متفاوت بوده و مي تواند متناسب با خروجي برق و سرعت گردش هسته سيستم جايگزين شود.

    نصب راهبند پارکینگ در مشهد

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا