لوگو زیبادر
بهترین درب اتوماتیک چیست؟

ویژگی بهترین درب اتوماتیک چیست؟

  • بهترین درب اتوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید بهترین درب اتوماتیک باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ 

    در این مقاله از زیبادر می خواهیم ویژگی های درب اتوماتیک را به شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

    ویژگی های بهترین درب اتوماتیک چیست؟

    بررسی ویژگی های بهترین درب اتوماتیک 

    فکر کردن به بهترین درب اتوماتیک در زمان خرید، طبیعی ترین اتفاقی است که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد! نه تنها درب های اتوماتیک، بلکه ذات بشر این است که از هر چیزی بهترین آن را می خواهد. چیزی که لازم است شما بدانید این است که برای تهیه ی درب اتوماتیک، بهترین شرکت درب اتوماتیک کدام شرکت ها هستند و برای شناسایی بهترین شرکت درب اتوماتیک حتما نیاز است که با بهترین برندها نیز آشنایی داشته باشید. تولید بهترین مارک درب اتوماتیک هیچ گاه نمی تواند اتفاقی باشد معمولا این شرکت های قدیمی و کهنه کار هستند که در زمینه ی تولید درب اتوماتیک، از به روز ترین تخصص های دنیا استفاده می کنند.

    بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

    این درب‌ها ویژگی‌هایی دارد که به عنوان معیارهای سنجش کیفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا ظاهری شیک و زیبا، بالارفتن آمار تردد، قاب یا فریمی که در آن استفاده شده، شیشه‌ای که کارخانه تامین شیشه برای آن به کار برده، کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن همچون موتور، چشمی، کیس و غیره، سرعت آن در باز و بسته شدن و گارانتی ای خدمات پس از فروش که از همه اینها مهمتر است.

    راهنمای خرید درب شیشه ای اتوماتیک

    چاره حفظ دمای محیط با وضعیت نیمه باز در اتوماتیک

    وضعیت نیمه باز Partial Open هم دقیقاً مانند وضعیت اتوماتیک عمل می کند .تنها تفاوت این حالت با اتوماتیک میزان باز شدن لت متحرک می باشد ، درواقع از این آیتم بیشتر در زمستان ها به جهت حفظ گرمای فضای داخل و در تابستان ها برای جلوگیری از هدر رفت خنکای داخل به بیرون استفاده می شود . زیرا در اتوماتیک در این وضعیت کسری از فضای کامل بازشو را در اختیار عابر قرار داده و این عمل باعث حفظ دمای محیط و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی می شود . لازم بذکر است که در اپراتورهای پیشرفته تر کاربر می تواند حتی میزان باز شدن لت های متحرک را کنترل کند ، در واقع مصرف کننده می تواند نسبت به فضای قرار گیری درب و کاربری آن میزان بازشو را در حالت زمستانی کنترل کرده و اپراتور درب برقی خود را دقیقاً طبق سلیقه و نظر خود برنامه ریزی کند . 

    راهنمای خرید بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

    موتور درب اتوماتیک شیشه ای مهم ترین ویژگی بهترین درب اتوماتیک است

    مهم‌ترین نگرانی هر کارفرمایی موضوع امنیت محل کسب و کار یا محل سکونت خود می باشد ، درب های برقی امروزی قابلیت قفل شدن را به روش‌های مختلفی دارا هستند .

    امروزه کارفرمایان به سادگی می‌توانند فقط با چرخاندن یا زدن یک کلید ، ورودی خود را ایمن کرده و تنها راه ورود به محل یا باید از طریق ریموت کنترل باشد یا میبایست وضعیت کلید کنترل درب اتوماتیک را از حالت قفل خارج کنند . زمانی که کارفرما در اتوماتیک را در وضعیت قفل قرار می‌دهد ، مدار کنترل اپراتور فرمان عدم عملکرد را برای موتور صادر می کند یعنی شما زمانی که در مقابل درب قرار می‌گیرید متوجه می شوید که حس‌گرها فعال بوده و فرمان حضور و حرکت شما را سریعاً دریافت می‌کنند اما عکس العملی مبنی بر باز شدن از طرف در اتوماتیک نشان داده نمی شود و شما نمی توانید وارد شوید این فرمان در برخی از اپراتورها صرفاً موتور را از کار انداخته و از عملکرد در اتوماتیک در زمان عبور عابرین جلوگیری می کند اما با فشار دست درب به راحتی باز شده و در واقع موتور درب به حالت خلاص می باشد 

    یکی از موتورهایی که معمولا برای بهترین درب اتوماتیک، استفاده می شود موتور هوبر است. موتور هوبر ساخته و تولید کشور تایوان می باشد. در کنار هوبر، موتور دانکر قرار دارد که می توان عنوان بهترین موتور درب اتوماتیک را برای این موتور در نظر گرفت. دانکر در آلمان تولید می شود. در واقع شرکت دانکر را می توان مطرح ترین اپراتور تولید موتور بهترین درب اتوماتیک عنوان نمود. دانکر یک موتور ذغالی است و اصلا به همین دلیل است که از طول عمر بسیار بالاتری نسبت به بقیه ی موتورها برخوردار می باشد. یک ویژگی جذاب دیگر درباره ی دانکر و هوبر این است که این موتورها نیازی به سرویس سالانه هم ندارند. یکی از ویژگی هایی که یک موتور خوب باید داشته باشد تحمل بار ناشی از درب و هدایت آن هاست که با توجه به قدرت و کیفیت قطعات استفاده شده در این موتورها، انتظاری به غیر از کیفیت از آن ها نمی توان داشت!

    معرفی بهترین درب اتوماتیک

    سطح بالای ظرافت و هوش به کار برده شده در طراحی و ساخت موتورهای دانکر آن را به عنوان موتور درب اتوماتیک، معرفی خواهد کرد. یکی از حساس ترین موضوعات در عملکرد یک درب اتوماتیک قابلیت ایست لنگه های درب در مواجهه با شی یا افراد می باشد. موتورهای دانکر دارای چرخ دنده هایی از جنس کربن بوده و گیربکس آن از آهن و برنز است. 

    معرفی بهترین برندهای درب اتوماتیک

    در اینجا می خواهیم بهترین درب های اتوماتیک را به صورت کلی توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

    درب اتوماتیک مارک TORMAXیکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک

    اولین برند از درب اتوماتیک که میخواهیم آن را معرفی کنیم برند مارک تورمکس می باشد. مارک تورمکس یک برند سوئیسی می باشد. استفاده از قطعات با کیفیت و سیستم هایی با قدرت بالا از ویژگی های بارز این شرکت است که آن را به تولید کننده ی بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای تبدیل کرده است. درب های اتوماتیک مارک تورمکس، بهترین انتخاب برای مکان های پر تردد می باشند.

     

    درب اتوماتیک مارک Label

    مارک لابل یک شرکت معروف ایتالیایی در زمینه ی تولید و عرضه ی بهترین درب اتوماتیک می باشد. مارک لابل در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است. تولیدات این شرکت در زمینه ی درب های اتوماتیک شامل انواع مختلف این مدل درب ها می شود.

     

    درب اتوماتیک مارک Barzante

    مارک بارزانته نیز یکی دیگر از شرکت های ایتالیایی است که در زمینه ی تولید انواع درب اتوماتیک، مخصوصا کرکره برقی فعالیت می کند. کرکره برقی های مارک بارزانته از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار هستند.

     

    درب اتوماتیک مارک FAAC

    فک یک شرکت تولید کننده ی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای است که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان، طرفداران خاص خودش را داراست. این برند در زمینه های مختلف تولید درب اتوماتیک مانند تولید درب اتوماتیک ساده و یا تلسکوپی فعالیت دارد. کیفیت در طراحی و ساخت این مدل درب ها باعث کیفیت بی نهایت آن ها شده است.

    راهنمای خرید جک پارکینگ فک

    به طور کلی شرکت زیبادر می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین درب اتوماتیک به صورت کاملا رایگان راهنمایی کند. 

    نکاتی که باید در هنگام خرید بهترین درب اتوماتیک به آن دقت کنید

    قطعاتی که باید در هنگام خرید بهترین درب اتوماتیک به آن توجه داشته باشید:

    • موتور الکتریکی.
    • برد یا صفحه الکترونیکی.
    • کنترل باکس یا مادر بورد. (مرکز کنترل درب اتوماتیک)
    • سنسور یا حسگرهای درب اتوماتیک.
    • ریموت کنترل.
    • میکروسوئیچ ها.
    • چشمی درب اتوماتیک.
    • چرخ دنده و گیربکس.
    • قفل برقی و قفل مکانیکی درب.

    کاربرد چشمی درب اتوماتیک

    مزایای استفاده از درب اتوماتیک

    _شکل و ظاهر ساختمان مورد استفاده را شیک می کند و جلوه ی زیبایی به آن می بخشد و همین عامل سبب جذب مشتری در اماکن تجاری و تفریحی و خدماتی می شود.
    _در برابر سایش و گرما مقاوم است.
    _ به دلیل اینکه مانند درب های دیگر به طور دائم باز نیست و به هنگام ورود و خروج باز و بسته می شود، از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و در مصرف آن جلوگیری می کند.
    _دارای سرعت عملکرد مناسبی است و به همین دلیل بهترین کارکرد و کاربرد را در مکان های شلوغ و پرتردد دارد و از ایجاد ترافیک و شلوغی در ورودی جلوگیری می کند.
    _ بیشترین و بهترین استفاده از محل و مکان موجود را دارد.
    _می توانید در طرح و مدل و اندازه ی دلخواهتان تولید درب را سفارش کنید و درب اتوماتیکی طبق سلیقه خودتان و متناسب با فضای مورد نظرتان داشته باشید.
    _دارای امنیت و ایمنی بالایی است که از صدمات و تلفات جانی جلوگیری می کند که همین یک مورد، سبب می شود که نسبت به درب های دیگر کاربرد زیادی داشته باشد.
    _در اماکن پرتردد از ورود آلاینده ها و گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند.
    _ یکی از مزایای درب های اتوماتیک راحتی و آسانی استفاده از آن است. مثلا هنگام ورود و خروج نیاز نیست که شما وسایلی که به همراه دارید را زمین گذاشته و سپس در را باز کنید. یا هنگامی که کودکی را همراه خود دارید استفاده و باز وبسته کردن درب های دیگر برایتان مقداری مشکل است ولی درب های اتوماتیک این مشکل شمارا حل نموده و آسایش شما را با باز و بسته کردن خودکار فراهم نموده است.

    گیرنده ضد نویز درب اتوماتیک

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا