لوگو زیبادر
درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد

  • درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد 

    مرکز خرید درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد کجاست؟ 

    درب کرکره ای پارکینگ یکی از پرکاربردترین درب های کرکره ای پارکینگ می‌باشد که فروش بسیار زیادی هم دارد. 

    کرکره اتوماتیک در دنیای امروزی که پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار زیاد شده است کاربرد زیادی دارد و از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. 

    در گذشته باز و بسته کردن درب پارکینگ یکی از سخت‌ترین کارها در زمستان و تابستان برای افراد بوده است. همچنین این کار وقتگیر هم بوده است. به همین دلیل درب کرکره‌ای پارکینگ ساخته شده است.

    ویژگی درب کرکره ای پارکینگ
    ویژگی درب کرکره ای پارکینگ

    ویژگی درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد

    • کم سر و صدا بودن. باز و بسته کردن آن بسیار راحت و کم سر و صدا می‌باشد و برای بقیه افراد آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
    • زیبایی ظاهری. ظاهر درب پارکینگ با درب کرکره‌ای پارکینگ بسیار زیباتر و شیک‌تر می‌باشد. 
    • جلوگیری از اتلاف وقت. از اتلاف وقت کاملا جلوگیری می‌شود. زیرا دیگر نیازی نیست که زمان برای باز کردن و بسته کردن بگذارید. 
    • دارای ریموت قابل تنظیم.  این موضوع باعث می‌شود که به راحتی بتوانید از ریموت استفاده کنید و از راه دور درب پارکینگ را باز و بسته کنید.
    • در هنگام قطع شدن برق باز هم درب باز و بسته خواهد شد. یعنی ریموت آن طوری است که شما می‌توانید در صورت قطعی برق باز هم درب آن را باز کنید.
    • عوامل جوی در درب کرکره ای پارکینگ هیچ اثری نخواهد داشت. 
    •  فضایی که این محصول درگیر می‌کند بسیار کم بوده و نصب آن با سهولت و سرعت بیشتری انجام می گردد.
    • امنیت و استقامت این درب ها بسیار بالاست.
    •  این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به صورت دستی و خودکار عمل کنند و جریان برق را ذخیره کرده و استفاده می‌نمایند.
    • ماندگاری بالا

    برای خرید درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد باید به دنبال شرکتی باشید که علاوه بر کیفیت محصول گارانتی هم داشته باشد. با گارانتی شما می‌توانید به کالا اعتماد کنید.

    همچنین باید از تیغه کرکره برقی قوی استفاده کنید. زیرا نقش مهمی در باز و بسته شدن درب کرکره دارد. پس برای خرید کرکره برقی هم باید نهایت دقت را داشته باشید.

    برای اطلاع از قیمت خرید کرکره اتوماتیک می‌توانید با کارشناسان زیبادر در تماس باشید. 

    موتور درب کرکره‌ای پارکینگ بسیار اهمیت دارد.

    • کدام موتور صدای کمتری ایجاد میکند؟
      برای داشتن صدای کم یا موتور ساید انتخاب نمایید و یا موتور توبلار به همراه تبدیل محور از 8 به 11 یا 13 یا 15.

    2- تیغه کرکره برقی پارکینگ

    با توجه به اینکه تردد، کرکره برقی پارکینگ به مراتب بیشتر از انواع کرکره برقی مغازه و… است بهتر است تیغه ای انتخاب شود که کمترین میزان خرابی را داشته باشد. بنابراین بهتر است برای درب کرکره ای پارکینگ از تیغه کرکره آلومینیوم و یا پلی کربنات استفاده شود. همچنین باید از تیغه ای استفاده شود که از کیفیت بالا برخوردار است و صدای بسیار کمی دارد، زیرا استفاده از تیغه نامرغوب در هربار باز و بسته کردن درب کرکره ای صدای نانجار زیادی تولید میکند و آسایش شما را برهم میزند.

    • تفاوت تیغه آلومینیوم و پلی کربنات شفاف برای درب پارکینگ در چیست؟
      کرکره آلومینیوم قیمت ارزانتری دارد و نور از آن عبور نمی کند. تیغه پلی کربنات شفاف گرانتر است ولی حالت شیشه دارد و آن سمت دیگر کرکره دیده می شود.

    رول کرکره برقی پارکینگ ، چه میزان از ارتفاع پارکینگ را باید کم کند؟

    رول کرکره برقی حدود 35 سانتیمتر از ارتفاع درب پارکینگ را اشغال می‌کند. معمولاً یک پارکینگ استاندارد باید 2 متر بازشو مفید داشته باشد. پس اگر کف تا سقف شما حدود 240 سانتیمتر است می‌توان کرکره برقی را رول به داخل نصب نمود. ولی اگر ارتفاع شما کمتر از 240 باشد، باید کرکره برقی را بصورت رول به بیرون و روکار نصب نماییم.

    نصب کرکره برقی: 

    نصب کرکره‌ی برقی کار چندان ساده‌ای نیست. برای نصب آن نیاز به مهارت جوشکاری، برش‌کاری و توانایی کار با ابزار فنی است. بنابراین، باید دقت کنید که از متخصصان حرفه‌ای استفاده کنید که بعدا به مشکل برنخورید. 

    مساله دیگر، کیفیت تیغه‌ی آلمینیومی است. توجه کنید که از تیغه مناسب، ترجیحا بیلت 6063 آلومینیوم یا تیغه فولادی، استفاده شود. این نوع تیغه‌ها دوام بیشتری دارند و هنگام چرخش سر و صدای کمتری ایجاد می‌کنند. همچنین، تیغه ها باید توان تحمل وزن کرکره و موتور را داشته باشند. امنیت این تیغه هم نکته حائز اهمیتی است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

    یکی از مناسب ترین مکان‌ها برای سفارش درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد شرکت زیبادر می‌باشد.

    زیرا این شرکت به شما عزیزان گارانتی می‌دهد و محصولات خود را ضمانت می‌نماید. از طرفی شما می‌توانید از جزئیات و جنس محصول کاملا مطلع شوید. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید درب کرکره‌ای پارکینگ مشهد با ما در تماس باشید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا