لوگو زیبادر
خرید سایبان برقی در مشهد

خرید سایبان برقی

  • خرید سایبان برقی چگونه است؟

    خرید سایبان برقی چگونه است؟ برای خرید سایبان برقی باید به چه نکاتی توجه کنید؟‌

    سایبان های دستی از زمان قدیم مورد استفاده بوده اند، که رفته رفته با افزایش تکنولوژی و پیشرفت علم سایبان ها شکل جدیدی به خود گرفتند و پارچه ها و الوارها جای خود را به سایبان های قدیمی دادند.

    خرید سایبان برقی

    سایبان برقی امروزه با تکنولوژی جدید این امکان را برای شما ایجاد می کنند که به جای داشتن یک سایبان ثابت بتوانید هر موقع که نیاز داشتید آن را جمع کنید و با توجه به شرایط جوی تغییراتی در آن به وجود بیاورید. 

    به صورت کلی با پیشرفت علم و تکنولوژی هدف اصلی تولید سایبان برقی برای راحت‌تر شدن کار می‌باشد. سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک می باشد که با کمک جریان برق که متصل به یک موتور می باشد می‌توان آن را در وضعیت های دلخواه قرارداد،در اصل ممکن است سایبان به صورت تاشو و متصل به دیوار یا بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد که در همه ی این مدل ها نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد.

    نحوه‌ی کار سایبان برقی به این صورت می‌باشد:‌ از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می‌کند. استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می‌دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند.

    کاربرد خرید سایبان برقی چیست؟

    • استفاده بعنوان سایه بان و یا پناهگاه در برابر آفتاب و … بارش های فصلی یکی از عواملی است که می‌تواند موجب آسیب به محیط مورد نظر شود. برای جلوگیری از تاثیر این بارش ها می‌توانید موقعیت سایبان را تغییر دهید. زیرا انعطاف پذیری یکی از مشخصه های بارز سایبان برقی است.
    • محافظت در برابر باران و تگرگ و برف و …
    • استفاده بعنوان تزیینات و شیک‌تر شدن مکان 
    • این نوع از سایبان ها به عنوان سایبان های الکترونیکی نیز شناخته می‌شوند. زیرا به وسیله جریان برق کار می‌کنند و به کمک این نیرو می‌توان وضعیت سایبان را تغییر داد.
    • آسان‌تر شدن کار. امکان استفاده از ریموت موجب تسهیل کنترل سایبان برقی شده است. شما با وجود فاصله نیز می‌توانید برای تغییر موقعیت یا باز و بسته شدن سایبان اقدام کنید. 
    • جلوگیری از اتلاف وقت برای جمع کردن سقف.
    • امکان ایجاد پوشش به طور کامل. سایبان های سنتی این امکان را نداشتند که پوششی کامل را به وجود آورند. به همین دلیل سایبان های برقی با استقبال بالایی مواجه شدند. یکی از دلایل ارجح بودن این سایبان ها به نوع قدیمی و سنتی این است که می‌توانند پوششی کامل را در محیط به وجود آورند.
    • دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد نسبت به سایبان‌های معمولی. سایبان های سنتی از جذابیت و زیبایی برخوردار نبودند اما سایبان برقی به دلیل جلوه ای که دارد گزینه مناسبی برای نصب در منازل و اماکن است. تنوع طرح و رنگ موجب شده تا دست مشتری در هنگام انتخاب باز باشد. به طور مثال می تواند رنگی را انتخاب کند که با نمای ساختمان و یا حیاط هماهنگی داشته باشد و به زیبایی آن بیفزاید.
    • دارای وزن کم و بسیار سبک. شاید تصور کنید که سایبان های الکترونیکی دارای وزن بالایی هستند اما این تصور کاملا اشتباه است. چرا که این سایبان ها به دلیل بکارگیری آلومینیوم در آن ها و یراق آلات مخصوص دارای وزن بسیار پایینی هستند که این مساله نصب , تعمیرات و نگهداری از آن را تسهیل می‌کند.
    • قابل طراحی در سایز‌هاس مختلف. اجرای سایبان های برقی در تمام ابعاد قابل انجام است. حداکثر سایزی که می‌توان برای آن در نظر گرفت عرض 6 متر و قابلیت بازشوندگی تا 3 متر است. این ابعاد برای حیاط های بزرگ و مساحت های بالا نیز بسیار مناسب است.
    • امکان چاپ طرح روی سایبان برقی. یکی از مشخصه های سایبان های برقی این است که به دلیل ساختاری که دارند این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا طرح ها و لوگوهای مختلفی را بر روی لایه پوششی آن چاپ کنید. این کار باعث افزایش زیبایی سایبان و هماهنگی آن با محیط می‌شود.
    • عدم نیاز به نیروی مکانیکی و فیزیکی 
    • امکان تنظیم شیب تا ۴۵ درجه
    • استفاده از رنگ های مخصوص مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
    • مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
    • امکان نور پردازی سایبان توسط سیستم های نور پردازی
    •  

    در صورت تمایل به خرید سایبان برقی از زیبادر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

    سایبان برقی یا همان سایبان سقفی اتوماتیک انواع متفاوتی دارد که هرکدام در مکان‌های مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال سایبان سقفی آفرود که یکی از بهترین نوع برای خرید سایبان برقی می‌باشد و کاربرد آن بیشتر برای طبیعت گردی و سفر است. همچنین سایبان اتوماتیک فول باکس یکی دیگر از انواع سایبان برقی می‌باشد که کاربرد زیادی دارد و در خانه‌ها و مکان‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

    نکاتی که باید در هنگام خرید سایبان برقی به آن دقت کنید

    • جنس سایبان برقی. جنس سایبان برقی بسیار اهمیت دارد. باید بهترین جنس را برای خرید سایبان برقی انتخاب کنید. زیرا قرار است در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم باشد و زود خراب نشود. 
    • ضمانت کالا. خرید سایبان برقی را از جایی انجام دهید که تضمینی باشد. به این ترتیب شما هم می‌توانید به محصول اعتماد کنید و آن را با خیالی راحت خریداری کنید.
    • قیمت مناسب. سایبان برقی باید با قیمت مناسب برای شما عزیزان عرضه شود. 
    • تنوع در رنگ و طرح
    • جنس ریموت
    کاربرد خرید سایبان برقی
     

    در برخی موارد با اتصال یک حسگر به سایبان می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران باز یا بسته شود. تنظیم این حسگر ها این امکان را می دهند که سایبان به طور اتوماتیک در زمان تعیین شده یا بر اساس شرایط جوی خود را باز یا بسته کند.

    اجزای تشکیل دهنده‌ی سایبان برقی:‌ سایبان متشکل از سازه و پارچه می‌باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می‌شوند. این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده سایبان برقی هستند.

    به طور کلی سایبان برقی در استخرها، هتل ها، رستوران ها، پارکینگ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

    برای خرید سایبان برقی در زیبادر می‌توانید چند مدل را بر اساس نوع نیاز خود ( سایبان متحرک. ثابت. کشویی و تاشو) انتخاب کنید. 

    مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما عزیزان هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا