لوگو زیبادر
خرید جک برقی در مشهد

خرید جک برقی در مشهد

  • راهنمای خرید جک برقی در مشهد

    خرید جک برقی در مشهد به چه صورت می‌باشد؟ به صورت کلی ابتدا به توضیح جک برقی می‌پردازیم. سپس در مورد خرید جک برقی در مشهد شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم.
    جک برقی یکی از مهم‌ترین اجزای درب اتوماتیک و درب پارکینگ می‌باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی درب‌های پارکینگی زیاد شده‌اند. اما انتخاب و خرید جک برقی مناسب برای درب اتوماتیک و درب پارکینگ بسیار مهم است.

    به طور کلی علاوه بر افزایش امنتی که درب‌های اتوماتیک دارند می‌توانند به زیباسازی ساختمان هم کمک کنند.

    در ادامه به انواع جک برقی می‌پردازیم. 

    انواع مدل‌های جک برقی

    در واقع جک برقی مانند دست انسان برخورد می‌کند. سه نوع جک برقی موجود می‌باشد:‌

    ۱-  جک هیدرولیکی‌: این نوع از جک‌ها در اماکن شلوغ و پر رفت وآمد استفاده می‌شود و همچنین برای درب های سنگین نیز بسیار مناسب می‌باشد.

    ۲- جک الکترومکانیکی‌: این جک ها عموما در درب های واحد های مسکونی و کم تردد استفاده میشود و بیشتر برای درب های سبک مورد استفاده قرار میگیرند.

    ۳- جک پنوماتیک‌: این نوع جک ها از قدیمی ترین انواع جک های اتوماتیک می‌باشد و تنها سیستم دارای کنترل سرعت می‌باشد.

    اجزای درب برقی

    اجزای تشکیل دهنده جک برقی:

    • مدار فرمان
    • چشمی
    • چراغ چشمک زن
    • ریموت کنترل
    • ریموت
    • تکیه گاه های دو بازو
    • چشمی مادون قرمز
    • یک جفت جک و قفل خلاص کننده

    خرید بهترین جک برقی در مشهد

    بهترین جک برقی در مشهد کدام است؟ معمولا جک‌های برقی به دو دسته‌ی ایرانی و خارجی تقسیم می شوند. 

    در برند‌های خارجی بهترین جک‌های برقی را می‌توان مربوط به برندهای Comunello ,BFT ,Faac ,Sommer دانست. هرکدام از این برند‌ها مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به توضیح برخی از مهم ترین آن‌ها می‌پردازیم.

    گروه صنعتي بنينكا، از معتبرترين و معروفترين برندهاي توليد لوازم صنعتي و حفاظتي است .

    این شرکت را می‌توان يكي از خلاق ترين شركت هاي حاضر در بازار است كه با بهره گيري از يك واحد تحقيق و توسعه قدرتمند و كارشناسان حرفه اي و مجرب توانسته يكي از زيباترين درب بازكن هاي بازويي جهان را توليد و عرضه كند. معمولا از این جک برای زیبایی ظاهری استفاده می‌شود.

    خرید جک برقی در مشهد

    • برند Fadini :

    این برند ایتالیایی است. یکی از ویژگی های آن تولید کلیه قطعات به کار رفته در محصولات در خود کارخانه فادینی و با بهترین و بالاترین استانداردها میباشد .

    در کلیه مراحل و قسمت های هیدرولیک , مکانیک , الکترونیک با تستهای مختلف کنترل کیفیت قطعات تایید می شود و با مهر فادینی  ایتالیا آماده حضور در بازار جهانی جک پارکینگی و درب اتوماتیک میشود .

    • برند Sommer :

    این برند آلمانی است. دارای محصولاتی با کیفیت در بازار فروش جک های درب اتوماتیک است. این شرکت در ابتدا توسط آقای زومر تاسیس شد و از بهترین برندهای جک برقی پارکینگ از اولین محصولات تولیدی این شرکت به شمار می‌رود.

    • برند  Proteco :

    جک پارکینگی پروتکو یکی از پرسابقه ترین و بهترین جک درب اتوماتیک پارکینگ تولید شرکت سیماران است‌، که البته برند پروتکو آن نیز ایتالیایی می‌باشد . این جک برقی قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می تواند با زاویه بیشتر از 90 درجه باز شود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه ای آن جک های پارکینگی این برند کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است‌.

    در بین برند‌های ایرانی برای خرید جک برقی در مشهد می‌توان به برند سیماران اشاره کرد.

    شرکت ایرانی سیماران در واردات جک درب اتوماتیک ایتالیایی پروتکو سابقه داشته و با بهره گیری از این مدل ها توانسته به تدریج دست به تولید جک های درب اتوماتیک تماما ایرانی بزند. این شرکت موفق شده است که تا کنون چهار مدل از بهترین جک درب اتوماتیک ایرانی را تولید کند که در میان این چهار مدل شناخته شده ترین آن ها که به نسبت بقیه از قیمت بالایی هم برخوردار است، از بازوی پروتکو ایتالیا بهرمند شده است که به دلایل مختلفی از جمله دشواری در واردات قطعات خارجی تولید آن متوقف شده است. سه مدل دیگری که این شرکت دست به تولید و عرضه آن ها زده است تنها در یک قطعه تفاوت دارند و آن هم بازوی آن ها است.

    اگر بخواهیم برند‌های ایرانی و خارجی را باهم مقایسه کنیم باید به پارامتر‌هایی مانند گارانتی، قیمت، متریال اولیه و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. 

    برند سیماران را می‌توان یکی از بهترین برندهای ایرانی دانست. برای خرید جک درب برقی در مشهد می‌توانید از شرکت زیبادر  کمک بگیرید.

     

    توصیه‌ی ما به شما این است که حتما از جک‌های ایرانی استفاده کنید. زیرا این جک‌ها دارای گارانتی می‌باشد و در صورت خرابی می‌تواند آن را تعویض کنید.

    نکات خرید جک برقی در مشهد

    اولین موردی که باید برای خرید جک توجه کنید این است که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد. جک را باتوجه به مساحت مکان و اندازه‌گیری محل درب اتوماتیک انتخاب کنید.

    نکته‌ی بعدی در انتخاب جک برقی مناسب این است که حتما به گارانتی آن توجه کنید. 

    قیمت جک برقی در مشهد

    مورد آخر توجه به تعداد واحد‌های ساختمان شما می‌باشد چرا که وقتی تعداد واحد ها و ساکنان آن زیاد باشد می‌تواند باعث افزایش رفت و آمد شده و یکی از ویژگی های اصلی و هدفمند جک در اتوماتیک، تعداد دفعات حرکت آن در زمانی معین است که باید رعایت شود. آخرین موردی که باید هنگام خریداری یک جک مناسب به آن توجه کنید هزینه ای است که می‌خواهید برای تهیه یک جک درب اتوماتیک بپردازید. محدوده قیمتی که شما در نظر می‌گیرید می‌تواند خود دلیلی برای کشاندن شما به سمت یک محصول خاص باشد.

    شرکت زیبادر آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان در خرید جک برقی در مشهد کمک می‌کند. 

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    مقالات مرتبط

    2 در مورد “خرید جک برقی در مشهد”

      1. سلام بستگی به شرایط تردد میتونید از جک های الکتروهیدرولیک یا الکترومکانیک استفاده کنید که برندهای معتبری داریم
        پیشنهاد میکنم با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.
        09159151003

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا