لوگو زیبادر
بهترین درب شیشه ای

بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای

  • معرفی بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای

    بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟ در گذشته درب های ورودی به صورت کاملا مکانیکی عمل می کردند و خود این باعث اتلاف وقت مراجعه کنندگان می شد و همچنین از لحاظ زیبایی نیز چندان جذاب نبودند. درب های اتوماتیک شیشه‌ای در واقع جهت کنترل و نظارت بر تردد و عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین از لحاظ ظاهری به زیبایی محل و تامین امنیت مکان نیز کمک زیادی می‌کنند. این نوع درب ها در سه دسته ی کشویی، لولایی و دوار تولید و عرضه می‌شود و معمولا در ورودی یک ساختمان و مجتمع های تجاری نصب می‌شود.

    درب اتوماتیک بسیار پرکاربرد می‌باشد. با پیشرفت علم و فناوری درب‌های سنتی دیگر کاربردی ندارد. برای راحتی کار و جلوگیری از اتلاف وقت شما می‌توانید از درب‌های اتوماتیک استفاده کنید.

    بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای

    علاوه بر این‌ها امنیت را با کمک این درب‌ها می‌توانید چندبرابر کنید.

    موضوع دیگری که برای درب‌ها وجود دارد این است که زیبایی و ظاهر خیلی بیشتری نسبت به درب‌های معمولی دارد.

    تشخیص بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای

    قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای صحبت به میان آوریم به توضیحی چند در رابطه با معرفی درب اتوماتیک و انواع آن می‌پردازیم. درب های اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که توسط سنسور های حسی و یا با کنترل از راه درو باز و بسته می گردند.

    این حرکت کنترل شده جهت دار است و در درب های اتوماتیک مختلف، متفاوت می‌باشد. در بازار انواع متنوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای می‌بینید اما اینکه بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

    در برند های مختلف از مواد اولیه ی متفاوتی استفاده می‌شود که بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای را شما می‌توانید از روی متریال آن تشخیص دهید. البته این متریال به کار رفته در نوع تکنولوژی درب های اتوماتیک شیشه ای تاثیر می‌گذارد.

    در گذشته از درب های اتوماتیک شیشه ای به ندرت استفاده می شد ولی امروزه ما شاهد استفاده های بیشتری از این نوع درب اتوماتیک می‌باشیم.  در بسیاری از مکان های عمومی مثل بانک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، فروشگاه ها و ادارات و یا حتی در لابی آپارتمان ها و درب پارکینگ از این نوع درب ها استفاده می‌شود البته از درب های اتوماتیک شیشه ای برای درب پارکینگ استفاده نمی‌شود.

    قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای

    این درب های اتوماتیک شیشه ای در بعضی مکان ها مثل بیمارستان و درمانگاه ها بسیار حائز اهمیت است چرا که روزانه تعداد زیادی افراد در بیمارستان ها و درمانگاه ها رفت و آمد می‌کنند و از همه مهم تر این که هر کدام دارای بیماری هستند اگر افراد بیمار دست خود را با دستگیره درب تماس دهند و بعد از آن فردی سالم با همان دستگیره، درب را باز و بسته نماید خوب بیماری از فرد بیمار به فرد سالم انتقال خواهد یافت.

    ویژگی بهترین درب اتوماتیک شیشه ای 

    یا در هنگام عبور تخت های روان در بیمارستان توسط یک پرستار دیگر به شخص دوم برای باز و بسته نمودن درب نیازی نیست لذا این درب های اتوماتیک شیشه ای با هدف و برای ارتقای سیستم بهداشتی بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مورد انتقال بیماری در مراکز های پر رفت و آمد علاوه بر بیمارستان مانند بانک ها و اداره ها نیز صدق می‌کند.

    به طور کلی همه درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قطعات ذکر شده در زیر می‌باشند اما این قطعات هر کدام اگر از بهترین نوع باشند باعث می‌شوند که درب تولید شده، بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای‌، باشد. این قطعات عبارت است از:

    • برد الکتریکی
    • موتور الکتریکی
    • چشمی و یا حسگر
    • ریموت یا کنترل
    • فلاشر
    • تجهیزات امنیتی
    • چرخ دنده و گیر بکس
    • قفل مکانیکی و برقی درب اتوماتیک
    • منبع تغذیه

    به تک تک این موارد باید دقت کنید که از چه جنسی باشد و چه مدلی باشد! اگر این موارد را در نظر بگیرید قطعا می‌توانید بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای را داشته باشید.

    خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای

    البته وسایل و تجهیزات نام برده شده از یک نوع درب تا نوعی دیگر متفاوت می‌باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند که می‌توان به درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک صنعتی، درب اتوماتیک زیر سقفی، درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک شیشه ای اشاره نمود.

    می‌توانید به کمک مشاوران زیبادر بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای را خریداری کنید.

    از مهم‌ترین مواردی که باید برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای به آن توجه کنید داشتن سنسور و حسگر خوب می‌باشد. اگر درب اتوماتیک سنسور خوبی نداشته باشد صد در صد با مشکل مواجه خواهید شد و کارتان را سخت می‌کند.

    شاید برای شما هم تا کنون پیش آمده باشد که بخواهید از یک درب اتوماتیک شیشه ای عبور کنید ولی این درب عملکرد سریعی نداشته باشد و یا اینکه دیر باز و بسته شود.  خوب مسلما این درب به عنوان بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای، انتخاب نمی شود چرا که سرعت و عملکرد مناسبی ندارد. حتی اگر از بهترین متریال در ساخت آن به کار رفته باشد.

    حسگر های به کار رفته در درب های اتوماتیک مختلف با یک دیگر متفاوت می‌باشند. چرا که این سنسور ها دارای انواع مختلفی می‌باشند که در زیر به آن اشاره شده است:

    حسگر مادون قرمز: سرعت عمل بسیار بالایی دارد و انرژی کمی مصرف می‌کند. به سرعت در محدوده ی اطراف خود، حضور افراد را تشخیص داده و موجب فراهم نمودن امنیت افراد می‌گردد. از جدید ترین حسگر ها ی موجود در بازار می باشد.

    حسگر  ماکروویو بازتابی: بسیار سریع عمل نموده و قدرت تشخیص زیادی دارد. این دسته از سنسور ها را بیشتر در درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌کنند.

    حسگر ترکیبی: این سنسور ترکیبی از سنسور مادون قرمز و سنسور ماکرویو می باشد. دارای ایمنی بالایی می‌باشد.

    حسگر لیزری: میدان دید زیادی دارد و از برخورد با اجسام ممانعت می نماید.

    بسته به نوع استفاده از این نوع سنسور ها نیز می‌توان بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای را انتخاب نمود.

    برند های زیادی به تولید قطعات و درب های خودکار شیشه‌ ایی می‌پردازد. برندهای مطرحی مانند: لابل، ‏sdl، یونیک، بارزانته، مک، تورمکس و… که در ادامه به بررسی چند نمونه از این درب ها می‌پردازیم.
    *لابل
    لابل، یک شرکت ایتالیایی می باشد که برندی مطرح در بین تولید کنندگان درب های شیشه ای اتوماتیک است. این برند در ایران محبوبیت بالایی دارد، همچنین درب های شیشه ایی مارک لابل ، از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند.
    *تورمکس
    تورمکس، درب اتوماتیک شیشه ای متعلق به کشور سوئیس است. این برند بسیار معروف بوده و قطعات آن با کیفیت می باشند و از سیستم های پر قدرتی برخوردار است. همین علتی است که اکثر در ساختمان های پر تردد، از آن از این برند استفاده می‌شود.
    *بارزانته
    این برند هم از مارک های ایتالیایی درب های شیشه ای است. برند بارزانته، در بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد و مورد استفاده می باشد‌.
    *یونیک
    مارک یونیک درب شیشه ای ساخت کشور آلمان است و موتور پرقدرتی را دارا  می‌باشد و به طبع مخصوص مکان های پرتردد است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا