لوگو زیبادر
بهترین برند کرکره برقی

بهترین برند کرکره برقی کدام است؟

  • بهترین برند کرکره برقی کدام است؟

    بهترین برند کرکره برقی چیست؟ آیا برند کرکره برقی مهم است؟ آیا تاثیری در کیفیت کار کرکره برقی دارد؟

    در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات کاملی را در مورد برند کرکره برقی در اختیار شما عزیزان بگذاریم. با زیبادر همراه باشید.
    کرکره برقی در واقع برای آسان شدن رفت و آمدها با پیشرفت تکنولوژی تولید شده است. در گذشته درب پارکینگ‌ها و مغازه‌ها به صورت دستی باز و بسته می‌شدند. این حالت دستی در تابستان و زمستان سختی‌ها و مشکلات خاص خودش را داشته است. اما اکنون بدون نیاز به دست و با کمک جک برقی و ریموت کنترل کرکره برقی بالا و پایین می‌رود.

    برند کرکره برقی

    کاربرد برند‌های کرکره برقی

    جدا از اینکه برند کرکره برقی چیست، کاربرد همه‌ی آن ها بسیار زیاد می‌باشد. از جمله کاربردهای آن در مکان‌هایی مانند:

    • ساختمانی و مسکونی
    • بیمارستان
    • پارکینگ
    • اداره‌ها
    • فروشگاه‌ها
    • ویلاها

    در مورد انواع کرکره برقی هم باید گفت که با توجه به نوع نیاز مشتری و کاربرد آن می‌توان کرکره را از جنس گالوانیزه، آلومینیوم، آهن، پلی کربنات و نانو کامپوزیت ساخت.

    کرکره برقی علاوه بر راحت تر کردن رفت و آمد، برای بهبود و امنیت نیز بسیار کاربرد دارد. 

    بهترین برند کرکره برقی کدام است؟

    در واقع بهترین برند کرکره برقی به نوع تیغه و جنس موتور بستگی دارد که در ادامه به معرفی بهترین‌های آن می‌پردازیم.

    بهترین برند کرکره برقی ویژگی‌های زیر را باید داشته باشد: 

    • تیغه کرکره برقی باید گوشت کافی داشته باشد. زیرا در هنگام متصل کردن خوب جا رفته و پس از مدتی کش نیاید. به این ترتیب با ضربه خوردن از هم جدا نمی‌شود.
    • دارای پل قوی باشد. ( پل‌ها به صورت تک پل و دو پل است). پل باعث می‌شود که صدا داخل تیغه کرکره برقی ایجاد نشود. پل باعث می‌شود که صدا داخل تیغه کرکره برقی ایجاد نشود و قدرت کافی در مقابل ضربات داشته باشد.

    با توجه به اینکه تیغه های کرکره برقی و برندهای آن بسیار محدود می‌باشد انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی نیز کار سختی نیست معمولاً دو طبقه آنادر و آکرول کرکره برقی جزو بهترین برند تیغه کرکره برقی هستند.

    کرکره برقی دارای انواع مختلفی مانند تیغه آلومینیوم و تیغه آلومینیوم فوم دار و همچنین پلی کربنات است که برای استفاده به عنوان تیغه کرکره برقی مغازه و فروشگاه ها و همچنین کرکره پنجره ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    تیغه آنادر کرکره برقی به عنوان یکی از بهترین برند های تیغه کرکره برقی هیچگونه تداخلی با موتور و ریل های کرکره برقی ایجاد نمی‌کند که در مقایسه با مشکلاتی که از جانب دیگر برند های تیغه برای کرکره ایجاد می‌شود هیچ درصدی را کسب نمی نماید.

    از این دو برند برای کرکره‌ برقی فولادی و کرکره برقی پنجره ای استفاده می‌کنند.

    تیغه آکرول کرکره برقی همچنین یکی از بهترین های برند کرکره برقی می‌باشد که با توجه به امنیت و مقاومت خود هیچگونه تداخلی با ریل ها و همچنین ایجاد مشکل برای موتور کرکره برقی در خصوص بالا راندن آن ندارد.

    انواع تیغه کرکره برقی

    در خصوص تیغه آکرول کرکره برقی این نکته صدق می‌کند که برای استفاده در ابعاد بزرگ استفاده شود.

    باید بدانید که خود ایران کرکره نیز تولید کننده انواع تیغه  کرکره برقی می‌باشد و امنیت کرکره برقی از جنبه های تولید شده توسط ایران کرکره کاملا تضمین شده نیز است.

    ایران کرکره توزیع کننده انواع کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوگله و انواع تیغه کرکره پنجره ای نیز است.

    اکنون به توضیح بهترین برند کرکره برقی از جهت جنس موتور می‌پردازیم. 

    در حال حاضر سه مدل موتور کرکره برقی در بازار موجود می‌باشد . موتور ساید – موتور توبولار و موتور سنترال‌. موتور ساید و موتور توبلار پرفروش ترین انواع موتور کرکره برقی در بازار ایران می باشند .

    موتورهای قابل ارائه در کرکره برقی شامل موتورهای تیوبلار ( توبولار ) و ساید است که این دو سبک موتور شامل مدل های مختلفی می‌باشد. مطمئناً کیفیت این نوع مدل از موتورها بالا بوده و عمر بالایی نیز دارند و رضایت مشتریان را در بر خواهد داشت .

    انواع موتور کرکره برقی

    از موتورهای توبولار در ابعاد پایین و ارتفاع کم در کرکره برقی استفاده می‌شود و هزینه آن مقرون به صرفه است لذا از موتورهای ساید در جاهای پرتردد و یا ابعاد بالا بهره برداری می‌گردد و هزینه این نوع از موتورها بالاتر از نوع توبلار می‌باشد‌.

    موتور کرکره برقی توبولار 

    موتورهای جدیدی هستند که به شکل لوله ای و استوانه ای می باشند که در رنج های مختلف (با توجه به قدرت موتور) موجود می‌باشند و معمولا برای درب های کرکره اتوماتیک پارکینگی و درب فروشگاه ها که میزان تردد آنها خیلی بالا نیست، مورد استفاده قرار می گیرند.

    سیستم کرکره توبولار لوله ای:

    این نوع از کرکره های اتوماتیک برقی از موتورهای جدیدی بهره می‌برند که شکلی استوانه ای و شبیه به لوله دارند. همچنین با توجه به طراحی و دیزاین خاص فیزیکی در هنگام رول شدن قطر کمتری را میگیرد. ضمنا این تیپ موتورها دارای سیستم خلاص کن دستی میباشند که باعث می‌شود در زمان قطع برق در باز و بسته شود. این موتورها به نسبت بقیه‌ی مدل‌ها ارزان تر و اقتصادی‌تر می‌باشند. کاربرد آن‌ها نیز برای فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها می‌باشد.

    موتور ساید کرکره برقی

    موتور ساید موتوری است که از آن برای کرکره های اتوماتیک‌، درب های سنگین اماکن پرتردد و یا ابعاد بالا و … در مراکز و مکانهای صنعتی و پارکینگهای مجتمع مسکونی که تعداد رفت و آمد آنها زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرد. چون در سیستم کرکره با موتورهای ساید از فنر و کاسه فنر استفاده نمی‌شود ، خرابی های مکانیکی ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود.‌ وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالا بردن کرکره و سیستم خلاص کن درهنگام قطع برق برای پائین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم است و نگرانی مصرف کننده را در این نوع کرکره برقی برطرف می‌نماید قیمت های این موتورها برای ابعاد کم بسیاربالا می‌باشد.

    بهترین مارک کرکره برقی

    بهتر است در هنگام خرید بهترین مارک کرکره برقی به یک سری ویژگی های مهم توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید :

    بهترین برند تیغه کرکره برقی

    برای انتخاب بهترین برند تیغه کرکره برقی باید با انواع مدل های آن آشنا باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشد.

    انواع تیغه کرکره برقی به صورت تک پل – دو پل – سه پل – پانچ – قوس دار – تخت طراحی می شوند.

    قیمت تیغه کرکره برقی

    پارامترهایی که در قیمت بهترین تیغه کرکره برقی تاثیر می گذارند بسیار هستند که برخی از مهمترین عوامل موثر عبارتنداز :

    • وزن
    • رنگ
    • جنس و کیفیت
    • نوع پروفیل

    انواع برند تیغه کرکره برقی

    در این بخش قصد داریم برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع برند تیغه کرکره برقی را بررسی کنیم. در کرکره های برقی برندهای مختلفی وجود دارد . برخی از برترین این برندهای کرکره برقی شامل آکرول ، کارما ، کاریزما

    تیغه کرکره برقی آکرول 

    آکرول یکی از بزرگترین و گسترده ترین کارخانجات تولید صنایع الومینیومی است که با تبلیغات تلویزیونی گسترده توانسته خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح تولید کننده انواع پروفیل و مقاطع آلومینیومی در کشور معرفی کند. تیغه کرکره برقی آکرول در سایز های 6 – 8 – 10 و 12 سانت ارائه می شود. وزن تیغه ها در قالب استانداردی می باشد. کیفیت رنگ تیغه ها نیز بسیار عالی است. 

    در بسیاری موارد که مشتریان از صدای کرکره برقی شکایت دارند ، تیغه کرکره برقی آکرول را به عنوان یکی از تیغه های کم صدا می توان معرفی و جایگزین نمود.

    خرید تیغه کرکره برقی آکرول
    خرید تیغه کرکره برقی آکرول

    تیغه کرکره برقی کاریزما

    تیغه کرکره برقی کاریزما را می توان یکی از با کیفیت ترین برند های تیغه کرکره برقی دانست که هم رده با تیغه آکرول می باشد و قیمتی مناسب تر از آن داراست. تیغه کرکره برقی کاریزما karizma ، تیغه ای فوق کم صداست که می تواند برای درب های پارکینگی ، انتخاب مناسبی باشد.

    تیغه کرکره برقی کاریزما

    تیغه کرکره برقی کارما

    تیغه کرکره برقی کارما karma را می توان یکی از با کیفیت ترین مدل های تیغه کرکره برقی دانست که کیفیتی رقابتی در حد آکرول و حتی بالاتر از آن را دارد. برای اطلاع از قیمت تیغه کرکره برقی کارما با ما تماس بگیرید.

    تیغه کرکره برقی کارما

    در بسیاری موارد تشخیص بهترین برند کرکره برقی حتی برای متخصصان درب اتوماتیک نیز دشوار است. نکته‌ی آخر در مورد برند کرکره برقی این است که باید بر اساس مکانی که مدنظر دارید موتور و تیغه‌ی کرکره را به درستی انتخاب کنید. براین کار باید حتما از افراد حرفه‌ای و متخصص در این حوزه کمک بگیرید. مشاوران زیبادر در هر ساعتی از شبانه رو آماده‌ی پاسخگویی به شما می‌باشند.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا