لوگو زیبادر
آشنایی با انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک و کاربرد های آنها

آشنایی با انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک و کاربرد های آنها

  • امروزه با پیشرفت تکنولوژی، درب ها و سایبان های مراکزی مانند بیمارستان ها، هتل ها، فرودگاه ها، بازارها، مراکز خرید، فروشگاه ها، پارکینگ ها و بسیاری از مشاغل از شکل سنتی دستی به سیستم اتوماتیک تغییر کرده اند. این امر جدای از افزایش جذابیت ظاهری موجب ارتقای امنیت می گردد؛ تا جایی که بسیاری از بناها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و بیمارستان ها از انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم به کاربرد انواع این محصولات بپردازیم.

    درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک؛ در خدمت راحتی و آسایش

    در ورودی بیمارستان ها، هتل ها، فرودگاه ها، بازارها، مراکز خرید، فروشگاه ها و بسیاری از مشاغل با درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک مواجه می شویم. استفاده از آنها مزایای زیادی دارد. اول از همه، می توان گفت که از نظر بهداشت بسیار مهم است، زیرا برای باز کردن درب نیازی به تماس نیست. این ویژگی به خصوص در این روزهای کرونایی به یک امتیاز بزرگ تبدیل شده است.
    استفاده از آن برای افراد دارای معلولیت نیز آسان است. درب اتوماتیک با تشخیص فرد بدون نیاز به تماس یا زور باز می شود. بنابراین راحتی را برای استفاده از افراد معلول فراهم می کند. عامل مهم دیگر این است که درب با درک فرد باز و بسته می شود، این بدان معناست که از گرمای داخل فضا محافظت می کند. بنابراین، صرفه جویی در گرما نیز حاصل می شود.

    فروش و اجرای درب های اتوماتیک
    فروش و اجرای درب های اتوماتیک

    مزایای درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک

    با مزایایی که انواع این محصولات دارند میلیون‌ها درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک در سراسر جهان تولید و به بهره برداری می‌رسد. به طور خلاصه می توان مزایای مهم این نوع محصولات را به شرح زیر نام برد؛

    • مقاومت بالا در مقابل عوامل جوی
    • جذابیت ظاهری
    • بهداشت و امنیت
    • صرفه جویی در انرژی
    • ایجاد امنیت و بهداشت

    شرکتی که در بسیاری از بخش ها مشغول به خدمت است قبل از هر چیز باید امنیت درون موسسه را تضمین کند. در مناطقی که قسمت زیادی از روز را سپری می کنند، باید شرایط بهداشتی و امنیت در شرکت ها وجود داشته باشد. با استفاده از سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک، با محافظت از افراد مخرب و همچنین کنترل ورودی ها و خروجی های شرکت شما، محیط های امنی برای شما فراهم می شود.
    اگر شما اقدامات احتیاطی را در برابر انواع تهدیدهایی که ممکن است از خارج وارد شود انجام داده اید، تبدیل به یک برند پیشرو در بخش خود خواهید شد که خدمات شرکت را بدون وقفه ادامه خواهد داد. سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک، که در محل کار، گاراژ و ورودی پارکینگ ضروری هستند، از جمله عناصری هستند که امروزه هر شرکتی به آن نیاز دارد.
    با استفاده از سیستم درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک که در خارج از شرکت خود اعمال می کنید، در فصل های زمستان با مشارکت در عایق حرارتی و همچنین ایجاد شرایط بهداشتی، در مصرف سوخت صرفه جویی می کنید. در دنیای مدرن امروزی، به سیستم های اتوماتیک در و کرکره احتیاج دارید، زیرا این عنصر به تمام معنا ضروری است .
    اگر می خواهید محیطی سالم و بهداشتی داشته باشید، بهترین کاربرد برای شما سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک خواهد بود. در نتیجه از هر نظر احساس امنیت می کنید و بدون نیاز به مواجهه با شرایط مزاحم، در موقعیت بهتری در این بخش خواهید بود.

    آنچه سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک را مهم می کند

    سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک که تقریباً در همه نقاط جهان استفاده می شود، هر روز بیشتر و بیشتر توسعه می یابد. بسیاری از موسسات، سازمان ها و شرکت ها برای برآوردن نیازها و انتظارات خود به این محصولات مجهز هستند. برای شرکت هایی که فعالیت های تجاری خود را در زندگی روزمره انجام می دهند مهم است که از چنین سیستم هایی در زمینه کنترل های ورود و خروج و نیز نور محیط استفاده کنند.
    آنچه درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک را مهم می کند این است که به طور خودکار باز می شود. این سیستم علاوه بر ایجاد احساس ارزشمندی در افراد، به کنترل های ورودی و خروجی و نور محیط کمک می کند. وقتی به آن نگاه می شود، سیستمی است که همه نوع آثار مضر را از بیرون دور نگه می دارد و افراد را راضی می کند. این یکی از سیستم هایی است که مستقیماً در اکثر مراکز خرید استفاده می شود.
    ما شنیده ایم که آسیب پذیری امنیتی شرکت ها در سال های اخیر افزایش یافته است. در دنیایی که تقریباً هر شرکتی در این مرحله مشکل دارد، می توان گفت صاحبان شرکت هایی که می خواهند اقدامات امنیتی را انجام دهند، به تدریج به سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک روی می آورند. مشاهده می شود که این نوع محصولات به هیچ وجه نمی تواند با زور از خارج باز شود.

    آیا به سیستم درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک نیاز دارید؟

    نیاز به سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک در سال های اخیر افزایش یافته است. از این نظر، انتخاب صحیح در میان محصولات ارائه شده بسیار مهم است. با توجه به مفهوم بازار آزاد، مواردی نیز وجود دارند که با قیمت مناسب به فروش می رسند. لذا با ده ها تنوع با قیمت های متفاوت روبرو خواهید شد. در این مرحله، وظیفه صاحبان مشاغل این است که از بین گزینه های ارائه شده، انتخاب های مناسب را انجام دهند. هنگامی که محصولات دارای مارک تجاری معتبر را انتخاب می نمایید، خدماتی را دریافت می کنید که سال ها از آن استفاده خواهید کرد. مانند سایر محصولات، باید در سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک به دنبال کیفیت باشید.
    ما اشاره کردیم که سیستم های درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک دارای گزینه های مختلف قیمت هستند. اول از همه، اگر اطلاعاتی در مورد این بخش ندارید، باید قیمت های بازار را به طور کلی، هم در اینترنت و هم از طریق شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند، بررسی کنید. اگر متوسط قیمت ها را می دانید، خواهید توانست ایده کمی در مورد کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشید.
    از سوی دیگر، شرکتی که از آن خدمات دریافت خواهید کرد بسیار مهم است. شما صدها گزینه شرکت دارید که در کشور ما خدمت می کنند. در میان این موارد، ممکن است با شرکت هایی که خدمات بسیار خوبی ارائه می دهند، و همچنین شرکت هایی که حتی از کیفیت خدمات ارائه شده خود آگاه نیستند، برخورد کرد. به منظور انتخاب شرکت مناسب، یک تحقیق دقیق در انتظار شماست. دقت کنید که انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک را در مراکز معتبر اینترنتی خریدراری کنید.

    قیمت انواع درب اتوماتیک
    قیمت انواع درب اتوماتیک

    آشنایی با انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک

    بسیاری از بناها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، پاساژها و بیمارستان ها از انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک متناسب با نیاز خود استفاده می کنند. انتخاب این محصولات نیاز به شناخت آنها دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

    سیستم سایبان اتوماتیک کلاه فرنگی

    این یک سیستم با دوام است که با یک مکانیسم کششی خاص کار کرده و می تواند در همه شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. سایبان اتوماتیک یک ساختار طولانی مدت است که می تواند با هر فضا سازگار شود. به عنوان منطقه استفاده؛ این امکان را فراهم می کند که در تمام فصول سال به راحتی در مناطق بیرونی کافه ها و رستوران ها، در باغ ها و تراس های اقامتگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.
    به لطف پارچه های مقاوم، سیستم های سایبان ریل آن را در برابر گرما و اشعه های مضر خورشید در تابستان و در برابر باران و شرایط نامساعد جوی در زمستان محافظت می کند. ریل ها و پارچه ها بدون سر و صدا بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند.
    سایبان اتوماتیک با سیستم کنترل از راه دور با ویژگی باز و بسته شدن بسیار کاربردی است. می توان با اعمال سیستم های مختلف بسته شدن در اطراف مدل سایبان ریل، یک منطقه کاملاً بسته ایجاد کرد. بنابراین، در حالی که فضای شما در گرمای تابستان یک محیط کاملاً باز است، در شرایط سخت جوی در زمستان به یک محیط کاملاً بسته تبدیل می شود و 4 فصل لذت بیرون را به شما ارائه می دهد.
    سایبان اتوماتیک یک سیستم ارگونومیک، کاربردی و پیشرفته است که به طور خودکار باز و بسته می شود و امکان استفاده از فضاهای زندگی در شرایط تابستان و زمستان را فراهم می کند. این محصول به طور خاص طراحی شده است تا راه حل های شیک مناسب برای هر فضا و هر پروژه را ارائه دهد.
    سایبان اتوماتیک برای تبدیل مناطق باز مانند کافه ها، رستوران ها، تراس ها، باغ ها و غیره به مناطق بسته طراحی شده است. به لطف طراحی زیبا و شیک، فضاها را در هر چهار فصل قابل استفاده می کند و همچنین با استفاده از ارزش افزوده، از فضاها در ایده آل ترین سطح سود استفاده می کند.

    درب اتوماتیک شیشه ای مدل گیوتین

    در بین محصولات درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک، سیستم های شیشه ای متحرک عمودی پانل های شیشه ای کاربردی هستند که در همه مکان هایی که رفت و آمد وجود دارد با فرم اتوماتیک کار می کنند. عایق صدا و حرارت عالی داشته و استفاده راحتی را دارند.

    درب اتوماتیک کلاه فرنگی

    درب اتوماتیک کلاه فرنگی با ارائه راه حلی ایده آل برای لذت بردن از هوای آزاد در تابستان و زمستان بدون وقفه، فضاهایی با طراحی شیک ایجاد می کند که می تواند در تراس، باغ، کافه ها و رستوران های شما استفاده شود. درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک مکمل یکدیگر در استفاده از سیستم یکپارچه هستند.

    درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

    این محصول اتوماتیک فضای جدید زندگی شما از درب کشویی با آستانه و بدون آستانه است که می تواند به عنوان پارتیشن در داخل و خارج استفاده شود.

    پرده زیپ

    پرده زیپی که با طراحی شیک و ظریف خود می تواند به عنوان یک روکش و سایه جانبی استفاده شود، مفهومی کاملاً جدید را به شما ارائه می دهد. به لطف پارچه صفحه منفذ دار، شما را در برابر نور خورشید محافظت کرده؛ در حالی که هوای تازه را مسدود نمی کند.

    سایبان آلومینیومی

    به دلیل استفاده آسان و مکانیزم قابل جمع شدن، تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد و به لطف ساختار آلومینیومی دارای دوام و تمیزی است. درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک با ساختار آلومینیومی زیبایی یکپارچگی را ارائه می کنند.

    سقف هوشمند

    سقف هوشمند یک راه حل ایده آل است که به لطف سیستم پنل آلومینیومی سقف هوشمند که با طراحی شیک و خط با کیفیت خود به فضاهای شما رنگ می بخشد، از گرمای تابستان و سرمای زمستان محافظت می کند.

    سقف باغ زمستانی

    این یک تجربه عالی است که به شما امکان می دهد از باغ زمستانی – تابستانی خود لذت ببرید و در عین حال از چشم انداز لذت ببرید.

    درب فوتوسل

    درهای اتوماتیک و درهای فتوسل رایج ترین راه حل هایی است که برای درهای باغ، درهای گاراژ، ویلا، کارخانه ها، مراکز خرید و تقریباً در همه جا استفاده می شود. درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک بهترین گزینه ها برای محافظت از ملک شما محسوب می شوند.

    سقف نورد

    از نور آفتاب و هوای تازه در خارج از منزل لذت ببرید یا زیر سقف نورد زیر باران بنشینید. این سیستم فضای زندگی اضافی را در فضای باز برای شما فراهم می کند.

    فروش و اجرای سایبان اتوماتیک
    فروش و اجرای سایبان اتوماتیک

    سخن پایانی

    امروزه به منظور یکپارچه سازی در امنیت و زیبایی محیط خارج مراکز مختلف مانند بیمارستان ها، هتل ها، فرودگاه ها، بازارها، مراکز خرید، فروشگاه ها، مغازه ها، بناها، بانک ها پارکینگ ها و بسیاری از مشاغل از انواع درب اتوماتیک و سایبان اتوماتیک استفاده می کنند. به لطف طراحی زیبا و شیک، فضاها را در هر چهار فصل قابل استفاده کرده و همچنین با استفاده از ارزش افزوده، از فضاها در ایده آل ترین سطح بهره برداری می کنند. شرکت زیبادُر با ارائه بهترین خدمات و محصولات در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا