لوگو زیبادر
نمایندگی خرید جک بنینکا در مشهد

نمایندگی بنینکا

نمایندگی خرید جک بنینکا beninca

نامه رسمی اعطای نمایندگی به شرکت زیبادُر

company

نمایندگی بنینکا مشهد

نمایندگی خرید جک بنینکا در شرق کشور چه سایت هایی می باشند؟ مزایای خرید از نمایندگی جک بنینکا beninca چیست؟

شرکت زیبادُر ، نمایندگی خرید جک بنینکا و فادینی ، دو مورد از معتبرترین برندهای تولید کننده درب اتوماتیک در جهان می باشد. در عکس فوق شما می توانید نامه رسمی اعطای نمایندگی فادینی و بنینکا به شرکت زیبادُر را مشاهده نمایید.

فروش و قیمت درب برقی بنینکا و فادینی

شرکت زیبادُر فروش انواع محصولات درب برقی بنینکا و فادینی را با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه می نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی خرید جک بنینکا

شرکت زیبادُر با بهره گیری از جامع ترین انبار قطعات درب اتوماتیک بنینکا و خرید جک فادینی ، توانمندی بالایی در ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی درب برقی بنینکا و فادینی را دارا می باشد.

جهت خرید جک بنینکا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آشنایی با شرکت بنینکا

در طول 40 سال فعالیت این شرکت برای تبدیل رویای ساخت محصولات گیت اتوماتیک به واقعیت شرکت تولید کننده جک بنینکا با استفاده از تجربیات و فرصت های به دست آمده در طی سال ها، گستره وسیعی از محصولات را برای کاربران فراهم آورده است. این محصولات شامل انواع جک برقی پارکینگی بازویی، موتور درب اتوماتیک ریلی بنینکا و انواع راهبند بنینکا می گردد که برای مصارف صنعتی و مسکونی طراحی و تولید شده اند. این شرکت در طول مدت زمان کوتاهی توانست تا رضایت و اعتماد کاربران را به سمت خود جلب کند و محصولات خود را به کشور های مختلفی مانند فرانسه، لهستان، جمهوری چک، اسپانیا، پرتغال، هند و آمریکا صادر کرده و تبدیل به یک برند جهانی شود. هدف اصلی شرکت بنینکا ساخت و طراحی تخصصی محصولاتی با کیفیت منحصر به فرد و ارسال به نقاط گوناگون دنیا است. این ساختار نیازمند تعهد جمعی گروه تحقیق و توسعه است که در تلاش برای پیش بینی نیاز های بازار و برطرف کردن آن هستند. این گروه شامل مهندسین مکانیک و الکترونیک است که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها مدام در تلاش برای طراحی بهترین محصولات و سیستم ها هستند. به این ترتیب محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن را روانه بازار می کنند.

ویژگی های نمایندگی خرید جک بنینکا

ویژگی جک پارکینگ بنینکا

  • ظرافت در طراحی
  • ساخت برای انواع وزن درب ها
  • استفاده از ویژگی ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی
  • گارانتی معتبر 48 ماهه
  • نصب آسان
  • ارتباط موثر و آسان با نمایندگی های بنینکا

جک بنینکا یکی از برندهای ایتالیایی جک پارکینگ است. این جک یکی از بهترین تولیدات در ایتالیا بوده و کمپانی آن توسط دو برادر راه‌اندازی شده است. تنوع در مدل‌های مختلف و کیفیت بالای این جک‌ها باعث شده مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرند. این جک‌ها با فناوری‌های روز دنیا و استانداردهای لازم تولید و عرضه می‌شوند. جک برقی بنینکا در انواع مختلف بازویی، ریلی و… تولید می‌شوند.

خرید جک لنسر LANCER

بازدهی ریموت جک‌های بنینکا بسیار بالا بوده و این جک‌ها در مکان‌های شلوغ هم تعداد زیادی ریموت را ساپورت می‌کنند. جک پارکینگ بنینکا با سرعت بسیار بالایی توانست در دل مردم جای گیرد و کیفیت بالای آن در طول این چهل سال بی‌سابقه است. مهندسانی که در کمپانی بنینکا مشغول به کار هستند تخصص و مهارت بسیار بالایی دارند. هر یک از مدل‌ها را با بکارگیری فناوری‌های روز دنیا تولید کرده و پس از تست و آزمایش برای فروش به بازار عرضه می‌کنند. ‌این جک‌ها علاوه بر کشور ما به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد جک برقی بنینکا می‌توان به ظرافت در طراحی آن اشاره کرد. ‌تمام مدل‌های این جک بسیار زیبا و با مهارت خاصی طراحی شده‌اند. قرارگیری قطعات به صورت منظم در کنار یکدیگر و با ظرافت بالا باعث شده جک برقی بنینکا به یکی از جک‌های پرطرفدار تبدیل شود. این جک‌ها برای انواع درب‌ها با وزن‌های متفاوت ساخته شده و هر یک مقاومت گوناگونی دارند.

می‌توان از ویژگی‌ ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی در این جک‌ها استفاده کرد. نصب این نمونه جک بسیار آسان بوده و وقت زیادی برای نصب آن نیاز نیست. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به روکش ضد آب جک‌ها اشاره کرد. این جک‌ها خاصیت نفوذناپذیری بالایی داشته و می‌توانند چندین سال بدون هیچ آسیبی به کار خود ادامه دهند.

یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی خرید جک بنینکا،  قابلیت استفاده و هماهنگی با سیستم کنترل تردد خودکار خودرویی است. شما به سادگی با نصب یک تگ بر چسبی به روی شیشه اتومبیل و تعریف آن برای دستگاه ریدر، می توانید با نزدیک شدن به آن به طور خودکار جک پارکینگی بنینکا را باز کنید. این مکانیزم برای سیستم پلاک خوان نیز به همین ترتیب اجرا می گردد، با این تفاوت که دستگاه به جای تگ، پلاک خودرو را می خواند.

نمایندگی خرید جک بنینکا

بهترین نمایندگی خرید جک بنینکا در شرق 

شرکت زیبادر یکی از بهترین نمایندگی خرید جک بنینکا در شرق کشور می باشد و با داشتن نامه رسمی خیال مشتریان خود را از اصل بودن برند جمع می نماید. همچنین شما می توانید در هنگام خرید از گارانتی هم بهره مند شوید.

بیشترین نمونه های کاربردی در کشور ما مربوط به محصولات جک بازویی بنینکا می شود و جک بنینکا مدل BOB آشنا ترین برای ما ایرانی ها می باشد.در زمان واردات محصولات با کیفیت انواع جک پارکینگ نظیر انواع جک زومر،جک پروتکو،جک بی اف تی ،کمپانی بنینکا توانست مدل های متنوع با کارایی مختلف ارائه دهد که هم ظاهر زیبا دارد و هم کارکرد بی نظیر دارد.البته باید انواع جک پارکینگ مدل BILL را نیز به نیکی یاد کنیم که با مکانیزم تلسکوپی و اندازه کورس مختلف یکی از راهکارهای ما جهت تجهیز درب پارکینگ به حالت اتوماتیک بوده است.

هم زمان با واردات جک دو لنگه بنینکا مدل های جک ریلی نیز در دسترس ما قرار گرفت و توانستیم بسیاری از انواع جک کشویی با وزن های مختلف را نصب نماییم.به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در تولید جک پارکینگ به خصوص جک کشویی که این امر مشهود است بی صدا و نرم کارکردن انواع موتور ریلی بسیار دلچسب است.البته تنوع بالای محصولات بنینکا در مدل های جک ریلی بسیار چشم گیر است و در کشور ما جک ریلی بنینکا مدل BULL در رنج قدرتی مختلف بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.انواع موتورهای پرقدرت که از 500 کیلوگرم وزن درب را تا 5000 کیلوگرم به راحتی جابجا می نماید.مدار کنترل قرار داده شده از توانایی بسیار خوبی برخوردار است که قادر است تنظیمات سرعت و قدرت را بسیار دقیق انجام دهد.ذکر این نکته ضروری است که جهت استفاده از تمام ظرفیت و امکانات جک بنینکا نیاز به یک تکنسین مجرب دارد که فعال سازی و اجرا را انجام دهد.

شرکت زیبادر همچنین قادر به نصب این نوع جک ها هم می باشد.

نصب جک پارکینگی بنینکا با استفاده از کلیه متعلقات داخل بسته به راحتی توسط متخصصین حرفه ای کیانسل امکانپذیر است.

متعلقات بسته بندی جک پارکینگی بنینکا شامل:

  • دو عدد ريموت كنترل
  • دو عدد خازن راه انداز
  • يك جفت چشم الكترونيك ( گيرنده و فرستنده )
  • يك عدد كليد سلكتور بهمراه يك جفت سوئيچ
  • يك عدد لامپ چشمك زن

مقالات مرتبط

اسکرول به بالا