لوگو زیبادر
قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد

  • قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد

    قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد چقدر است؟ بررسی برد درب اتوماتیک شیشه ای به صورت تخصصی در سایت زیبادر

    درب یکی از قسمت‌های اصلی ساختمان بشمار می‌آید که وظیفه اصلی آن تأمین امنیت ساکنین است. از گذشته تاکنون در صنعت درب تحولات بسیاری رخ داده و بشر توانسته به خوبی با آنها کنار بیاید. در دنیای این روزهای ما درب اتوماتیک به علت ظاهر زیبا و طول عمر بالا بیشترین مشتری را دارد. از میان انواع گوناگون درب اتوماتیک یا برقی که در بازار قابل مشاهده است، درب اتوماتیک شیشه ای بالاترین میزان سفارش را به خود اختصاص داده است.

    درب اتوماتیک همانطور که از وجه تسمیه آن پیداست بدون دخالت دست و بصورت خودکار باز و بسته می‌شود. اغلب از این درب ‌ها برای قسمت ورودی بانک ها، مراکز خرید و مراکز اداری استفاده می‌کنند که مهم‌ترین علت آن سهولت در رفت و آمد افراد است. امروزه در ساختمان‌های پر تردد و برای اینکه نمای ساختمان زیبا جلوه کند درب شیشه ای اتوماتیک جایگزین درب های قدیمی شده است. 

    برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین راه های ممکن است.

    علاوه بر این‌ها از گرد و غبار هم برای ورود به خانه جلوگیری میکند. این درب ها صرفاَ زمانی‌که سنسورهای آنها حضور افراد را در برابر درب تشخیص دهند باز و بسته می‌شوند و همین امر منجر به کاهش عبور ریزگردها از میان درب و آلودگی محیط می‌گردد.

    برد درب اتوماتیک شیشه ای

    علاوه بر این‌ها امنیت هم بسیار زیاد می‌شود. درب های شیشه ای اتوماتیک به قفل الکترومکانیکی مجهز هستند که همین امر ضریب ایمنی در محل را افزایش خواهد داد؛ همچنین شما می‌توانید از طریق یک کد امنیتی عبور و مرور افراد را از راه دور کنترل کنید.

    بهترین راه افزایش امنیت خانه 

    همچنین از آلودگی صوتی هم در خانه جلوگیری می‌شود.

    درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه امکان تردد نامحدود در شبانه‌روز را برای افراد فراهم می‌کند، سبب سهولت در تردد و کاهش ترافیک انسانی در مکان‌های شلوغ نیز می‌گردد.

    اهمیت درب های شیشه ای اتوماتیک چیست؟

    اهمیت استفاده از درب های شیشه ای را به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد و عوامل متعددی را می‌توان نام برد که در دنیای این روزها افراد را به استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ترغیب می‌کنند.این روزها اکثر کشورهای جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند که همین امر منجر به استفاده گسترده از این دب گردیده است زیرا نیازی به تماس مستقیم و لمس دستگیره درب نیست. بنابراین، میزان انتقال این بیماری تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

    خرید برد درب اتوماتیک

    مقاومت درب شیشه ای اتوماتیک از دیگر ویژگی‌هایی است که منجر به خرید این محصول می‌گردد. در این درب از شیشه سکوریت استفاده شده و فریم آن بنابر سفارش مشتری در دو نوع آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شود. علت استفاده از شیشه سکوریت این است که مقاومت آن ۷ برابر بیشتر از سایر انواع شیشه خواهد بود؛ همچنین در صورت برخورد ناگهانی و شکسته شدن شیشه هیچ خطری افراد حاضر در محیط را تهدید نخواهد کرد زیرا شیشه سکوریت به پودر شیشه تبدیل می‌گردد که برنده و تیز نخواهد بود. در درب اتوماتیک شیشه ای اکثر اوقات از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متری سکوریت شده استفاده می‌گردد اما گاهی ‌اوقات بنابر سفارش مشتری می‌توان از شیشه‌های دو جداره تا ۲۰ میلی‌متر نیز استفاده کرد. از دیگر عواملی که شیشه سکوریت در برابر آن مقاوم خواهد بود حرارت و گرمای بیش از حد است بگونه‌ای که تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند، در حالی‌که میزان مقاومت شیشه‌های معمولی در حدود ۶۰ درجه سانتی‌گراد است.

    برای اطلاع از قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید با ما تماس بگیرید.

    مرکز کنترل یا مدارفرمان مغز متفکر تمام دستگاههای الکترونیکی است که در دربهای اتوماتیک نیز تمامی فرمانها از برد یا کنترل باکس دستگاه صادر می شود.

    بهتر است بدانید که مهم‎ترین قسمت که در شیوه عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای نقش اساسی دارد سنسور یا چشمی آن است که در قسمت بالای درب تعبیه می‌گردد و در هنگام نیاز درب را باز می‌کند. همانطور که قبلاَ به آن پرداختیم سنسورها در انواع گوناگون وارد بازار می‌شوند که به حرکت اشیا و افراد کاملاَ حساس بوده و با ارسال سیگنال منجر به حرکت چرخ دنده یا غلتک موجود در درب شده و آن را باز می‌کنند. برخی از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای با استفاده از ریموت کنترل و با فشردن دکمه توسط یک فرد باز و بسته می‌شوند. در این حالت نیز سیگنال موردنظر به باکس موتور رسیده و منجر به باز و بسته شدن درب می‌گردد.

    به این نکته توجه کنید برد درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین قسمت های درب اتوماتیک می‌باشد که باید بهترین جنس را برای آن در نظر بگیرید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا