لوگو زیبادر
خرید کرکره برقی در مشهد

خرید کرکره برقی در مشهد

  • خرید کرکره برقی در مشهد

    خرید کرکره برقی در مشهد به همراه لیست قیمت‌ آن‌ها و انواع مدل‌های آن در سایت زیبادر…

    قبل از اینکه در مورد قیمت خرید کرکره برقی در مشهد صحبت کنیم ابتدا به توضیح کرکره برقی و علت اهمیت آن می‌پردازیم. 

    کرکره برقی یک نوع در می‌باشد که با روشی مدرن و به صرفه برای محل کار و منزل شما مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره های برقی را در محیط های محتلفی می‌توانید استفاده کنید از جمله این محیط ها می‌توان به درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و … اشاره کرد. 

    خرید کرکره برقی در مشهد

    کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می‌رود. موتور آن را می‌توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است.  از جنس آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ آمیزی مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. کرکره برقی که همان کرکره برقی اتوماتیک می باشد امروزه نقش سهولت بخشی را با وجود ساختاری ساده ایفا کرده است.

    درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد. در ابتدای ساخت کرکره برقی، تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک انجام میشد بی اینکه تغییری در نوع ساخت و ظاهر آن اتفاق بیفتد اما بعد از گذشت مدتی ساخت کرکره های برقی متداول شد و این موضوع آغازی برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار هدف شد.کرکره برقی، حرکتی گسترده و بسیار مورد استفاده در بین همه رده های درب است ، ویژگی برجسته کرکره های برقی حرکتی آن است که به دلیل استفاده از فلزات محکم در شکل گیری صفحات و باعث می شود به عنوان محافظ و محافظت در برابر سرقت ، آسیب و توفان عمل کند. 

    کرکره برقی هوشمند به کرکره هایی گفته می‌شود که به طور اتوماتیک و با استفاده از ریموت کنترل توسط کاربر کنترل می‌شوند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز به توانایی این کرکره برقی ها اضافه می‌شود. به علاوه از امنیت بالایی برخوردار می‌شوند. به روز و مدرن شدن جامعه بشری از عوامل جذب مشتریان در زمینه خرید کرکره برقی هوشمند است. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی کرکره برقی هوشمند به فرد متخصص و با تجربه نیاز دارد.  

    اجزای تشکیل دهنده‌ی کرکره برقی شامل:

    1. تیغه کرکره برقی
    2. محفظه کرکره برقی
    3. رول کرکره برقی
    4. ریل کرکره برقی
    5. ریموت کرکره برقی
    6. کنترل پنل کرکره برقی

    اهمیت خرید کرکره برقی

    • استفاده از کرکره باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می‌شود.
    • امنیت بسیار بالایی نسبت به کرکره‌های دستی دارد.
    • ظاهری شیک‌تر و زیباتر نسبت به کرکره دستی دارد.
    • کار با آن بسیار راحت‌تر می‌باشد.
    • سرعت عمل آن بیشتر است.
    • محافظت در برابر توفان و سرما و گرما 
    • کاهش آلودگی صوتی
    • قابل استفاده در ابعاد مختلف
    • دارای قابلیت شستشو
    • استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
    • نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد
    • فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود
    • دارای رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

    خرید کرکره برقی پنجره در مشهد

    کرکره برقی پنجره در اکثر خانه ها و ویلاها و ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ویژگی بارز آن می‌توان به کم سروصدا داشتن هنگام باز و بسته شدن این مدل اشاره کرد. برای حرارت، غبار و صدا عایق خوبی است و تیغه این کرکره از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته می‌شود و این تیغه می باشد که صدای فوق کمی دارد درحالی که خیلی هم سبک است.

    مشخصات خرید کرکره برقی در مشهد

    خرید کرکره برقی پارکینگی در مشهد

    درواقع این نوع کرکره برقی پارکینگی دارای انواع موتور می باشد که با توجه به میزان ترددی که هست باید تیغه این مدل را انتخاب کنیم. از ویژگی های بارز این نوع کرکره می توان به داشتن امنیت بالا، اشغال کردن فضای کم، ایمنی زیاد و … اشاره کرد. این نوع کرکره ها در هنگان باز شدن زیر سقف جمع می شوند و امروزه که داشتن فضا موضوعی مهم در ساختمان هاست استفاده از این نوع کرکره ها فضای زیادی را برای تردد به شما می دهد و بسیار برای پارکینگ ها مناسب است. فرآیند باز و بسته شدن این نوع کرکره ها به وسیله ریموت صورت می‌گیرد.

    برای خرید کرکره برقی در مشهد می‌توانید با مشاوران زیبادر به صورت رایگان در ارتباط باشید.

    کرکره برقی در و پنجره و بسیاری مکان های دیگر چه برای مصارف صنعتی و چه خانگی در اشکال مختلف در بازار موجود می‌باشند، پس در ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کنید که این کرکره قرار است در کجا نصب شود؟

    در همه‌ی کشورهای مدرن جهان از کرکره پارکینگ برای بالا بردن ایمنی بیشتر در این محل ها استفاده می‌شود همچنین در همه کارگاه ها، کارخانه ها و سوله ‌ها و حتی در تقسیم‌ بندی سالن ‌ها و در ورودی درب ‌ها، برای بالا بردن  امنیت و سرعت عبور و مرور ماشین ‌های سنگین و صنعتی از درب‌های کرکره پارکینگ می توان کمک گرفت.

    نحوه خلاص کردن کرکره برقی 

    ویژگی‌های خرید کرکره برقی در مشهد 

    • ضد حریق باشد. حتما باید در مقابل آتش سوزی ضد حریق باشد.
    • ریموت قابل تنظیم. باید به دنبال کرکره برقی ای باشید که به راحتی به کمک ریموت قابل کنترل باشد.
    • ضدسرقت باشد. کرکره برقی معمولا برای مغازه‌ها و همچنین پاساژ‌ها استفاده می‌شود بنابراین باید توجه کنید که حتما قابلیت ضدسرقتی را داشته باشد.
    • عدم نیاز به فضای زیاد
    • قابلیت باز و بسته شدن در برابر قطع برق. از مهم‌ترین مزایای خرید کرکره برقی در مشهد و به صورت کلی خرید کرکره برقی این است که قابلیت این را داشته باشد که در مقابل قطع شدن برق هم باز و بسته شود.
    • زیبا باشد
    • کم سر و صدا باشد
    • دارای موتور قوی. مهم‌ترین قسمت کرکره برقی موتور‌ آن می‌باشد. موتور کرکره برقی باید بسیار قوی باشد.
    • دارای گارانتی باشد. کرکره برقی را از جایی خریداری نمایید که دارای گارانتی باشد. به این ترتیب می‌توانید از اصل بودن و کیفیت  کرکره خاطر جمع باشید.

    یکی از امتیازهایی که در خرید کرکره برقی از سایت زیبادر وجود دارد گارانتی داشتن آن می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید در هر لحظه کرکره برقی را به ما سفارش دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا