لوگو زیبادر
خرید درب برقی پارکینگی در مشهد

خرید درب برقی پارکینگی مشهد

  • درب برقی پارکینگی مشهد و راهنمای جامع خرید آن در سایت زیبادر…

    درب برقی پارکینگی چه ویژگی‌هایی دارد؟‌ درب اتوماتیک سبکی مدرن از درب های ورودی است که روند باز و بسته کردن آن را برای شما در دنیای مدرن امروز بسیار ساده تر از گذشته دنبال می کند. امنیت یک نیاز اساسی در جامعه امروز به شمار می رود و با استفاده از درب های اتوماتیکی علاوه بر راحتی بیشتر می‌توان امنیت بیشتری را نیز به دست آورد.

    درب برقی پارکینگی مشهد چیست؟

    درب اتوماتیک پارکینگ یا همان درب برقی پارکینگی مشهد، یکی از انواع درب‌های اتوماتیک در طراحی و ساختمان‌سازی است که امروزه مصارف بسیاری دارد. یکی از دلایل عمده استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ، بالا بردن سطح امنیت ساختمان است.

    درب‌های پارکینگ انواع مختلفی دارند و برای مصارف گوناگون، ساخته می‌شوند. این درب‌ها در انواع یک لنگه، دولنگه، کشویی و زیر سقفی و لولایی موجود است. از این میان، درب لولایی برای ورودی‌های صنعتی و در مصارف خانگی استفاده می‌شود. درب‌های پارکینگ معمولی، وزن بسیاری دارند و باز و بسته کردن آن برای سالمندان و کودکان سخت است اما این درب‌ها به راحتی قابل تغییر و تبدیل شدن به درب اتوماتیک است تا از بروز این مشکل جلوگیری شود. به طور کلی، انواع درب‌های پارکینگ را به راحتی می‌توان با تغییراتی کوچک به درب اتوماتیک تبدیل کرد.

    امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی درب‌ها برای راحتی کار به طور اتوماتیک یا برقی ساخته می‌شوند. 

    درب برقی پارکینگی مشهد

    • جلوگیری از اتلاف وقت
    • صرفه جویی در انرژی 
    • افزایش امنیت
    • جلوگیری از ورود گرد و غبار
    • جلوگیری از خسارت به خودرو
    • تنوع در اندازه و کاربرد
    • درب‌های پارکینگ معمولی، وزن بسیاری دارند و باز و بسته کردن آن برای سالمندان و کودکان سخت است اما این درب‌ها به راحتی قابل تغییر و تبدیل شدن به درب اتوماتیک است تا از بروز این مشکل جلوگیری شود
    • کاهش دادن هزینه‌های مصرفی
    • جنس این درب‌ها معمولا از چوب، فلز و یا فایبرگلاس است

    درب پارکینگ یک لنگه، یکی از انواع درب برقی پارکینگی و درب برقی پارکینگی مشهد می‌باشد که در جایی استفاده می‌شود که تنها یک اتومبیل یخواهد از آن عبور کند و فضای کافی برای باز و بسته شدن درب، موجود باشد.

    این نوع درب، اگر در سایز بزرگ‌تر ساخته شود؛ هم جک قوی‌تری دارد و هم مدت زمان باز و بسته شدن آن، طولانی‌تر خواهد بود.

    اما بعضی از پارکینگ‌ها، ورودی و خروجی وسیعی دارند. در این ساختمان‌ها از درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه استفاده می‌شود. درب پارکینگ اتوماتیک دو لنگه، فضای زیادی اشغال نمی‌کند. معمولا در طراحی و ساخت این نوع درب، از جک‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود تا سرعت باز و بسته شدن آن بیشتر شود.

    در گذشته، درب اتوماتیک پارکینگ سقفی رایج‌تر بود . این نوع درب، از یک پانل یک تکه به وجود آمده بود که از هر طرف به واسطه لولا، به سمت بالا کشیده می‌شد اما در طراحی جدیدتر، درب‌های اتوماتیک پارکینگ سقفی، از چندین پانل متصل به هم شکل می‌گیرد که به دور غلطکی می‌پیچد و درب، به سمت بالا حرکت می‌کند.

    در زمان انتخاب درب اتوماتیک پارکینگ باید توجه داشت که درب اتوماتیک چه فضایی را برای باز و بسته شدن، نیاز دارد و شیوه عبور و مرور خودروها به داخل پارکینگ به چه شکلی است. محدودیت استفاده از این درب‌ها در این است که حتما پارکینگ باید سقف داشته باشد.

    درب کشویی اتوماتیک

    معمولا درب‌ برقی پارکینگی مشهد بیشتر برای پارکینگ‌های اتوبوس و انبارها استفاده می‌شود. 

    نکات مهم در خرید درب برقی پارکینگی مشهد

    برای این که یک درب برقی  پارکینگی مشهد مناسب انتخاب کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
    – فضایی که درب برای باز و بسته شدن نیاز دارد را در نظر بگیرید، این فضا نوع درب پارکینگی و مکانیسم کارایی آن را مشخص می کند.
    – مسقف بودن یا نبودن پارکینگ
    – شیوه رفت و آمد خودروها به داخل پارکینگ
    -میزان تردد وسایل نقلیه

    تمام موارد بالا کنار هم برای یک انتخاب درست درب  پارکینگی اتوماتیک لازم می باشد.

    آیا خرید درب برقی پارکینگی مشهد برای ساختمان‌ها لازم و ضروری است؟

    یکی از بزرگترین مزایای یک ساختمان جدید داشتن درب برقی پارکینگی می‌باشد زیرا کار را برای افراد راحت می‌کند.

    یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین درب‌های برقی پارکینگی، رایج ترین درب ها جک پارکینگ و درب کرکره ای (کرکره برقی پارکینگ) می باشد که بدون محدودیت برای بسیاری از اماکن قابل نصب است.

    درب پارکینگی در واقع نوعی درب معمولی هستند از جنس فلز، فایبرگلاس یا چوبی که با سایز بزرگ و برای پارکینگ‌ها طراحی می‌شوند، این درب برقی توسط یک موتور الکتریکی قوی به صورت اتوماتیک و با استفاده از یک دستگاه ریموت کنترل باز و بسته می‌شوند. با توجه به نیاز کاربر و شرایطی که پارکینگ دارد این درب‌ها با شکل‌های ظاهری و مکانیسم عملکردی متفاوت، متناسب با شرایط پارکینگ طراحی و تولید می‌شوند.درب برقی پارکینگی مشهد بسته به فضای پارکینگ و شرایط استفاده از آن انواع مختلفی دارد.

    هزینه درب برقی پارکینگی مشهد

    علاوه بردرب اتوماتیک شیشه ای یک نوع از درب برقی نیز وجود دارد به نام درب اتوماتیک پارکینگی.امروزه این نوع درب به علت سهولت در استفاده بسیار رواج پیدا کرده است.برای انتخاب یک درب پارکینگ مدرن باید با انواع درب پارکینگی اتوماتیک آشنایی داشته باشید،در زیر به اختصار درمورد هریک توضیح خواهیم داد.

    درب پارکینگ زیرسقفی یا سکشنال : این نوع درب اتوماتیک سقفی مناسب فضاهایی می باشد که از لحاظ ارتفاع دارای محدودیت می باشند.درب پارکینگی زیر سقفی یا درب اتوماتیک سکشنال چون بر روی سقف جمع می شود فضایی را در پارکینگ اشغال نمیکنند به همین دلیل حتی فضای پشت درب نیز قابل استفاده می باشد.

    دربهای ریلی پارکینگ : درب ریلی پارکینگ هم به صورت دستی هم به صورت برقی وجود دارد.چون تکان دادن درب درحالت دستی بسیار سخت است بیشتر از حالت درب برقی ریلی پارکینگ استفاده می شود.درب ریلی پارکینگ همان طور که از نامش پیداست بر روی یک ریل موقع باز شدن به یک سمت حرکت می کند.این نوع درب اتوماتیک پارکینگ کشویی فضایی از پارکینگ را اشغال نمی کند در عوض برای باز شدن عرض نسبتا زیادی را می خواهد.

    قیمت این درب ریموت دار حیاط،به جنس تیغه ی استفاده شده،ابعاد،موتور و همینطور لوازم جانبی به کار رفته در آن بستگی دارد.

    درب لولایی پارکینگی: که به دوصورت تک لنگه و دولنگه وجود دارند. این نوع درب برقی موقع باز شدن فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند به همین دلیل نمی توان از فضای پشت پارکینگ استفاده کرد به همین دلیل برای محیط هایی مناسب است که به این فضا نیاز نداشته باشند.درب های لولایی معمولی با نصب یک جک برقی تبدیل به درب های برقی پارکینگی می‌شوند و این مزیت باعث استقبال کاربران از نوع جک های بازویی شده است.

    هزینه درب برقی پارکینگی مشهد چقدر است؟

    هزینه درب برقی پارکینگی مشهد باتوجه به نوع درب برقی متفاوت می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با ما شرکت زیبادر تماس بگیرید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا