لوگو زیبادر
خرید جک بی اف تی bft

خرید جک BFT

  • جک BFT برای چه درب های اتوماتیکی کاربرد دارد؟ 

    جک BTF چیست؟ قبل از توضیح آن به تاریخچه ی تولید می پردازیم. شرکت درب اتوماتیک بی اف تی BFT یکی از معتبرترین شرکت های ایتالیایی که از قدیمی ترین  و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده انواع درب اتوماتیک در جهان می باشد که محصولات مختلفی از قبیل جک های برقی پارکینگی بازویی مسکونی و صنعتی‌‌، موتورهای کشویی ریلی ، درب های اتوماتیک سکشنال زیرسقفی‌، موتورهای درب اتوماتیک کرکره ای ، اپراتور درب های اتوماتیک شیشه ای ، راهبند های اتوماتیک را ارائه می‌نماید.

    خرید جک BFT

    جک پارکینگ BFT

    برند بی اف تی یکی از برند های ایتالیایی تولید کننده انواع جک درب پارکینگ است. محصولات این شرکت تنوع بسیار بالایی دارد و هر یک مشخصه ها و کارایی منحصر به خود را دارد. با توجه به ویژگی هر مدل، برای کاربرد و درب های متفاوت باید یکی از مدل های جک پارکینگ بی اف تی را انتخاب و خریداری نمود.

    جک ها به عنوان یکی از قطعات مهم و اصلی در درب های ریموت دار، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. انتخاب و خرید یک جک مناسب و با کیفیت، نقش کلیدی را در کارکرد درست و ایمن درب های ریموت دار داشته و موجب افزایش طول عمر مفید این درب ها می شوند.

     در کنار انتخاب جک، آشنایی با انواع آن ها و کارایی و مشخصاتی که دارند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. باید انواع جک ها را شناخت و متناسب با نوع درب، میزان کارایی و سطح استفاده ای که از درب ریموت دار می شود، بهترین و ایده آل ترین جک را برای درب پارگینگ انتخاب کرد. 

    برای خرید جک BFT در مشهد باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

    مدل Phobos BT  جک BFT بی اف تی محصولی است که شکل ظاهری مناسبی دارد و جهت نصب بر روی درب های متوسط و سبک مناسب است ولی چنانچه درب پارکینگ منزل شما یک درب بزرگ و سنگین است استفاده از این جک پارکینگی چندان توصیه نمی شود.
    این جک درب پارکینگ با توجه به کشتاور 2000 N/m توانایی باز و بسته نمودن هر یک لنگه حداکثر 250 کیلوگرم ( دو لنگه 500 کیلوگرم ) را داراست. کورس حرکتی این جک 280 میلیمتر است و توانایی باز و بسته نمودن درب پارکینگ با حداکثر عرض یک لنگه 180 سانتیمتر ( دو لنگه 360 سانتیمتر ) را دارا است.
    سیستم هوشمند برخورد با مانع، ولتاژ برق 24 ولت، تردد نا محدود، ریموت کد متغیر، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری و گارانتی طولانی مدت از ویژگیهایی قابل توجه این جک برقی اتوماتیک محسوب می شود. درضمن بهتر است برای نصب درب برقی BFT فوبوس از متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید. ریموت جک اتوماتیک بی اف تی دارای برد بلند میباشد که برای استفاده آسانتر کاربران طراحی شده است.

    یکی از مهمترین مشخصه های درب برقی بازویی bft ، کارکرد با برق ۲۴ ولت در جهت افزایش ایمنی محصول می باشد که احتمال برق گرفتگی را کاملا از بین می برد.

    جک ایتالیایی بی اف تی فوبوس برای درب های تا عرض هر لنگه حداکثر  ۲ متر  و قابلیت جابه جایی هر لنگه تا ۲۵۰ کیلوگرم مناسب می باشد.

    خلاص کن جک برقی BFT از یک آچار مخصوص مثلثی شکل بهره می برد که با چرخاندن ۱۸۰ درجه ای  اچار ، گیربکس موتور ازاد و جک خلاص می گردد.

    این مدل جک برقی مناسب تردد ۱۵۰ مرتبه در شبانه روز می باشد و بیشتر برای مصارف مسکونی تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

    از نقاط ضعف این سیستم درب اتوماتیک می توان به قدرت پایین تر و صدای زیاد جک در هنگام حرکت اشاره کرد.

    معمولا باید جک BFT را طوری خریداری کنید که گارانتی یک ساله داشته باشد.

    برای خریداری جک BFT می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

    انواع مدل های جک BFT

    جک BFT انواع مختلفی دارد که در اینجا چند نمونه از معروفترین و پرکاربردترین آن ها را توضیح می دهیم.

    تنظیم جک درب پارکینگ bft

    جک پارکینگی BFT مدل PHOBOS BT | جک پارکینگی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد . اگر به دنبال جک پارکینگی با کیفیت و با دوام هستید ، جک پارکینگی PHOBOS BT گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

    این نوع جک پارکینگی از کمپانی BFT است که سابقه درخشانی در زمینه سیستم های امنیتی و درب های اتوماتیک دارد. 

    این مدل از جک پارکینگی از ظاهر بسیار مناسبی برخوردار می باشد . بدنه این محصول تمام آلومینیوم است . در واقع این مدل جک پارکینگی یک سیستم زیبا و بدون نقص می باشد.

    برای طراحی و تولید این محصول از متریال و مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است و همین مورد باعث کیفیت بالا این محصول می شود . این نوع جک پارکنیگی برای نصب بر روی درب های سبک بسیار مناسب است . در واقع اگر درب پارکینگ شما سنگین و بزرگ است این مدل جک پارکینگی توصیه نمی شود .

    جک پارکینگی BFT مدل KUSTOS A25  یکی از محصولات جدید کمپانی BFT  است که از کیفیت و کارآیی بالایی برخوردار می باشد. در واقع این شرکت دارای  35 سال سابقه درخشان در زمینه تولید سیستم های کنترل تردد و انواع جک پارکینگی است و تولید کننده جک های پارکینگی لولایی و ریلی، راهبند ها، اپراتور های درب شیشه ایی اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد می باشد.

    این نوع جک پارکینگی از کمپانی ایتالیایی BFT به گونه ایی طراحی شده است که بتوان بر روی هر لنگه برنامه ریزی مجزا انجام داد . این نوع جک پارکینگی قابلیت باز شدن به داخل و باز شدن به خارج را دارد.

    جک BFT در مشهد

    این مدل از جک پارکینگی در دمای -20 درجه و بالای +70 درجه سانتی گراد عمل می کند . در واقع این محصول از استاندارد حفاظتی IP45 برخوردار است و بدین معنا است که در برابر نفوذ اب و گرد و غبار مقاوم است .

    مشخصات فنی جک برقی بی اف تی BFT 

    یکی از مهمترین مشخصه های درب برقی بازویی bft ، کارکرد با برق ۲۴ ولت در جهت افزایش ایمنی محصول می باشد که احتمال برق گرفتگی را کاملا از بین می برد.

    جک ایتالیایی بی اف تی فوبوس برای درب های تا عرض هر لنگه حداکثر  ۲ متر  و قابلیت جابه جایی هر لنگه تا ۲۵۰ کیلوگرم مناسب می باشد.

    خلاص کن جک برقی BFT از یک آچار مخصوص مثلثی شکل بهره می برد که با چرخاندن ۱۸۰ درجه ای  اچار ، گیربکس موتور ازاد و جک خلاص می گردد.

    این مدل جک برقی مناسب تردد ۱۵۰ مرتبه در شبانه روز می باشد و بیشتر برای مصارف مسکونی تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

    از نقاط ضعف این سیستم درب اتوماتیک می توان به قدرت پایین تر و صدای زیاد جک در هنگام حرکت اشاره کرد.

    شرکت زیبادُر به عنوان یکی از فروشندگان رسمی درب برقی پارکینگی BFT در شرق کشور می باشد که تمامی محصولات درب اتوماتیک BFT را با گارانتی رسمی شرکت ، ارائه می‌نماید.

    راهنمای خرید درب پارکینگی اتوماتیک

     

    خرید جک بی اف تی مشهد 

    شرکت زیبادر با ارائه پکیج کاملی از انواع محصولات درب اتوماتیک و جک برقی بی اف تی در مشهد ، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز در مشهد می باشد.

    قیمت جک برقی بی اف تی مشهد 

    برای اطلاع از قیمت جک برقی بی اف تی در مشهد می توانید با کارشناسان زیبادُر تماس بگیرید.

    نمایندگی فروش جک بی اف تی در مشهد 

    گارانتی و خدمات پس از فروش درب اتوماتیک بی اف تی BFT  به مدت ۱۲ ماه گارانتی  می باشد البته برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت می توانید با مشاوران زیبادُر مشورت نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مقالات مرتبط

    بهترین قفل برقی درب حیاط
    نمایندگی درب برقی

    قفل برقی درب حیاط

    قفل برقی درب حیاط به چه صورتی باید باشد؟ کاربردهای قفل برقی درب حیاط چیست؟  برای انتخاب بهترین قفل برقی درب حیاط چه نکاتی را

    توضیحات بیشتر »

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا