لوگو زیبادر
جک پارکینگی

راهنمای خرید جک پارکینگ ارزان

  • خرید جک پارکینگ ارزان به چه صورتی انجام می شود؟ برای اینکه بتوانیم جک پارکینگ مناسبی را خریداری کنیم باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ در این مقاله قرار است راهنمای خرید جک پارکینگ ارزان را داشته باشیم. پس تا انتها با زیبادر همراه باشید.

    راهنمای جامع خرید جک پارکینگ ارزان

    درگذشته نیاز به جک درب پارکینگ که یکی از محبوب ترین مدل های درب اتوماتیک محسوب می شود برای ساختمانهایی با تعداد واحد بالا منطقی بود و توجیه اقتصادی داشت. اما اکنون بسیاری از افراد برای خانه های با تعداد واحد های کم و حتی ویلایی از جک پارکینگی استفاده می کند.

    بسیاری از افرادی که در پایان ساخت ساختمان خود هستند و معمولا یک خانه کوچک ویلایی و یا آپارتمان با تردد پایین ساخته اند، به دلیل هزینه بالای ساخت، به قول معرف کفگیرشان ته دیگ خورده و می خواهند از سیستم جک درب پارکینگ ارزان قیمت استفاده نمایند. چیزی که در مورد این جکهای پارکینگی مشترک می باشد این است که تمامی تولیدات ارزان قیمت ساخت ایران است و سایر محصولات وارداتی حتی از چین از برچسب قیمتی بالاتری برخوردارند.

    راهنمای خرید جک دیپلمات

    یکی از اولویت های انتخاب جک‌ پارکینگ فضای مورد استفاده است، در بیشتر مواقع پیش می‌آید که ما فضای کافی برای گذاشتن درب هایی که به صورت چرخشی یا به داخل بازشو باشند داریم، پس باید از جک های کشویی استفاده می نماییم، زیرا اینگونه درب‌ها برای عملکرد خود نیاز به فضای زیادی ندارند و همچنین می‌توان از این گونه جک برای مکان هایی که در شیب هستند هم استفاده کرد.

    برای باز و بسته کردن درب پارکینگ علاوه بر ریموت کنترل میشود از سیستم های مختلف دیگری نیز استفاده کرد، مانند سیستم‌هایکنترل از راه دور (uhf) ، دستگاه کنترل تردد و یا توسط تلفن همراه و … که فقط کافی است جک پارکینگ قابلیت اتصال به این سیستم‌ها را در خود داشته باشد.

    کنترل تردد ها با روش‌های مختلفی درب را باز می‌کنند مانند خواندن کارت، رمز و احراز هویت. باز کردن درب توسط کارت: در کنار درب پارکینگ بر روی دیوار و یا یک پایه طراحی شده اکسس کنترل قرار می‌گیرد، کاربر به دستگاه کنترل تردد نزدیک می شود کارت خود را بر روی ان قرار می‌دهد و درب به صورت اتومات باز می شود. مزیت استفاده از این روش این است که دیگر نگران تعویض باتری نیستید زیرا این کارت بدون باتری و توسط سیگنال کار می کند.

    اما از معایب آن این است که ممکن است کارت گم شود و دست افراد سود جو افتاده شود .استفاده از رمز از لحاظ ایمنی نسبت به کارت بهتر است، زیرا دیگر قابل گم شدن نیست اما باز قابل انتقال از شخصی به شخص دیگر است. بهترین روش که از لحاظ ایمنی بهتر است دستگاه های کنترل تردد میباشد که توسط احراز هویت استفاده می‌ گردند.

    روش دیگری برای باز کردن درب استفاده از تلفن همراه است. به مدار جک درب پارکینگ ریدری نصب می‌گردد که توسط تلفن همراه شما کار می‌کند زمانی که به درب نزدیک می شوید میشود با گرفتن یک تماس و یا ارسال پیام، فرمان باز شدن را به جک درب پارکینگ داده تا درب باز شود.

    اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با ما تماس بگیرید.

    راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه ای

    معرفی خرید جک پارکینگ ارزان 

    از انواع جک پارکینگ ارزان:

    جک درب پارکینگ سیماران مدل 4L 

    جک درب پارکینک سیماران مدل فراز 4L یکی از بهترین مدل های شرکت سیماران است که با طراحی حرفه ای توانسته محصولی کارامد و با کیفیت را به بازار عرضه کند.این جک درب پارکینگ ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ بسیار معروف پروتکو ایتالیا دارد که با موتور رو به بالا و گیربکس پایین نشت روغن را از گیربکس به موتور در گرمای زیاد منتفی میکند.

    جک درب پارکینگ سیماران 4L با توان کشش هر لنگه درب ۳۵۰ کیلو گرم و عرض هر لنگه تا ۲ متر قدرت مناسبی را به نمایش گذاشته است.کلید خلاص کن این جک درب پارکینگ در وسط جک قرار دارد که نیاز به کنده کاری بیشتر در زمان نصب را کمتر میکند.این جک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که خدمات و پشتیبانی ۲ ساله آن توسط شرکت سیماران اطمینان خاطر را برای مشتری به همراه میاورد.

    نمایندگی سیماران خراسان

    اگر به دنبال جک درب پارکینگ ایرانی با قیمت مناسب هستید سیماران 4 ال بهترین پیشنهاد ما برای شماست زیرا ویژگیهایی همانند : موتور رو به بالا,خلاص کن کلیدی بجای آچاری برای امنیت بیشتر,مدار فرمان قدرتمند با امکانات بالا و خدمات در محل شرکت سیماران این محصول بی نظیر را از دیگر رقبا متمایز میکند.

    جک پارکینگی سیماران فراز 4S    

     

    جک پارکینگی سیماران مدل فراز 4S، یکی از بهترین , با کیفیت ترین و بی صدا ترین محصولات بازار است که نام شرکت سیماران را یدک میکشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام میشود از محاسن این برند معتبر است.محصولات سیماران کنترل کیفی بسیار خوبی دارد که باعث شده خرابی محصولات به حداقل برسد.

    جک پارکینگی سیماران 4S توان باز کردن هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم با طول 2 متر را دارد که قدرتی مناسب در میان محصولات بازار به حساب می آید.مدار فرمان جک های  سیماران Q70  است که مدل ارتقاء یافته Q60  پروتکو بوده و تمام امکانات لازم از جمله دوسرعته بودن,اتصال به قفل برقی ,تشخیص مانع و تنظیمات دقیق جک ها و… را داراست.همچنین خلاص کن این جک پارکینگی کلیدی است که در مقایسه با نمونه های آچاری از امنیت بالاتری برخوردار است.

    قیمت خرید جک پروتکو

    جک پارکینگی سیماران  4 اس کپی شده مدل جی بت  400 شرکت جنیوس ایتالیا است که ظاهر و کیفیتی مناسب را در میان جک های پارکینگی دارد.جک سیماران 4S  دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است و میتواند بهترین انتخاب در میان جک های پارکینگی بازار باشد.

    •     دارای سیستم تشخیص مانع
    •     مناسب برای هر لنگه درب 350 کیلو گرم
    •    خلاص کن کلیدی
    •    موتور 220 ولت
    •   عملکرد دوسرعته
    •    ضمانت 24 ماهه

    جک پارکینگی فراز 4V سیماران

    یکی از بهترین موارد برای خرید جک پارکینگ ارزان، فراز 4V سیماران است.

    انتهای صف ارزان قیمتها قرار دارد دلیل این موضع استفاده از اجناس با کیفیت تر که از قیمت بیشتری برخوردار هستند، می باشد. با این حال جک پارکینگ سیماران از لحاظ قیمتی فاصله زیادی با محصولات خارجی دارد. جک کنترلی فراز 4V سیماران ارزانترن محصول سیماران است که با ظاهری شبیه یک محصول ایتالیایی توانسته در لیست جک درب پارکینگ ارزان ما قرار بگیرد.

    فراز 4V سیماران خرید جک پارکینگ ارزان

    این محصول دارای دو بازو دارای قدرت هر لنگه 350 کیلوگرم است که قادر است درب هایی با عرض هر لنگه 2.5 متر را باز و بسته نماید. سیکل تردد در این محصول تا 50 بار در طول روز است که حتی برای آپارتمانهایی با ده واحد پارکینگ هم مناسب می باشد. گارانتی دو ساله و برند شناخته شده این جک درب کنترلی از سایر مزایای ویژه آن است.

    تنها نقطه ضعف این جک درب پارکینگ ارزان سایز بزرگ قسمت موتور به علت استفاده از کاور پلاستیکی آن است.

    جک درب کنترلی یال X2

    اکنون شرکت یال و محصولاتش را می توان یکی از پر سابقه های بازار دانست. طیف محصولات این شرکت آنقدر متنوع است که برای هر قشر با هر هزینه ای می توان یک جک پارکینگی از این شرکت تهیه نمود. اما ارزانترین جک درب پارکینگ یال مدل X2 آن است که از شفت 30 سانتیمتری برخوردار است. این مورد را تنها نقطه ضعف این جک درب پارکینگ ارزان است که باعث می شود آن را بتوان تنها برای درهای زیر 2 متر عرض برای هر لنگه استفاده نمود. اما قدرت 300 کیلوگرمی هر بازو این محصول باعث می شود تا آن را سازگار با اکثر درب های پارکینگ در ایران نماید.

    از دیگر مزایای جک یال X2 می توان به گارانتی سه ساله، مدار کاملا هوشمند اختصاصی، ایرانیزه سازی بعضی از آپشن ها مثل قابلیت بستن اضطراری درب اشاره کرد تا با قیمتی مناسب با محصول فوق العاده ای روبرو باشیم.

     جک پارکینگ میلان موهست 400

    یکی از گزینه ای مناسب برای خرید جک پارکینگ ارزان می باشد.

     خرید جک پارکینگ ارزان میلان

    این سیستم جک پارکینگی ارزان در ابتدا صرفا به علت اشتباه گرفتن با یک محصول ایتالیایی و همچنین قیمت بسیار مناسب در بازار به فروش می رسید. اما پس از پخش و نصب تعداد زیادی از این محصول، شرکت میلان توانست نظر بسیاری را از لحاظ کیفیت مناسب و کارکرد بی نقص محصولش به خود جلب نماید. این جک پارکینگی تمامی امکانات یک محصول خوب خارجی را دارا است و به واسطه تشابه خود با جک لیدر 4 شرکت پروتکو خیلی ها این دو را با یکدیگر به اشتباه می گیرند.

    خرید جک میلان

    میلان موهست 4 برای درهایی با عرض مجموع 5.5 متر قابل استفاده است و قدرت هر بازو آن در حدود 350 کیلوگرم می باشد. گارانتی دو ساله و بهره بردن از مدار MS1 یا رامونا که جزو بهترین مدار فرمانهای بازار هستند از مزایای این سیستم در کنترلی می باشد. اما نقطه ضعف این جک پارکینگی در ناشناخته بودن شرکت میلان برای گارانتی محصولات و فروش این جنس به عنوان جنس ایتالیایی به مصرف کنندگان می باشد.

    راهنمای خرید جک درب پارکینگ

    در این بخش قصد داریم به بررسی راهنمای خرید جک درب پارکینگ بپردازیم. خرید درب برقی پارکینگ در مشهد چگونه است؟ با توجه به پیشرفت روز افزون درب اتوماتیک پارکینگ و سیستم های متنوعی که در این زمینه تولید می‌گردند قیمت های متنوعی برای این محصول پرطرفدار وجود دارد و همواره مشتریان در انتخاب درب اتوماتیک پارکینگی بازویی لولایی یا جک برقی بازویی دچار مشکل هستند.

    شرکت زیبادُر با توجه به داشتن تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره و اجرای انواع درب های اتوماتیک بازویی و لولایی ، سعی می کند که بهترین پیشنهاد را به شما عزیزان ارائه نماید. 

    جک برقی پارکینگی برای قسمت پارکینگ منازل و ساختمان‌ها کاربرد دارد. استفاده از جک برقی برای پارکینگ کار باز و بسته کردن درب پارکینگ را بسیار راحت می‌کند و تنها برای ورود یا خروج کافی است که از ریموت استفاده کنید. در کشور ایران حدود 20 سال است که استفاده از جت‌های برقی برای درب پارکینگ رواج یافته است.

    قیمت جک درب برقی پارکینگ 

    برای اطلاع از قیمت جک درب پارکینگ باید به یک سری موارد توجه نماییم که تاثیر بسزایی در قیمت خواهند داشت.

    در انتخاب جک برقی مناسب درب پارکینگ باید به مواردی توجه کرد تا بتوانیم باعث کاهش استهلاک جک و افزایش عمر گردیم.

    برخی از این موارد شامل :‌

    • میزان تردد در شبانه روز ، در واقع در هر بار استفاده ، چه فاصله ای تا استفاده دیگر از درب وجود دارد
    • وزن درب ، باید حتما در انتخاب بازو و جک مناسب دقت شود و با توجه به مشخصات فنی که در کاتالوگ جک وجود دارد ، جک مناسب انتخاب گردد
    • عرض و ارتفاع درب ، باید طبق مشخصات فنی جک مناسب انتخاب گردد

    راهنمای خرید راهبند اتوماتیک

    جهت خرید درب برقی پارکینگ ، همیشه پارامتر قیمت جک درب پارکینگ اهمیت زیادی دارد و به پارامترهای متعددی بستگی دارد .قیمت جک درب پارکینگ بازویی تا حد زیادی به برند و کیفیت جک برقی بستگی دارد و هر چه برندی که انتخاب می شود برند با سابقه تری باشد مسلما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود البته باید خدمات پس از فروش و گارانتی سیستم را نیز مدنظر قرار داد و اطلاعات لازم در این باره بدست آورد بهترین پیشنهاد ، مشاوره با کارشناسان مجموعه زیبادر می باشد . البته عامل دیگری که موثر در قیمت سیستم درب اتوماتیک پارکینگ خواهد بود ، کیفیت نصب خواهد بود که عاملی موثر در افزایش عمر سیستم می باشد و باید نصاب از اقلام و مواد مصرفی با کیفیت جهت نصب استفاده کند همچنین نصاب اموزش دیده باشد و حساسیت لازم را در جهت راه اندازی – سیم کشی و جوشکاری سیستم رعایت نماید.

    سایبان اتوماتیک چیست ؟

    جک پارکینگ میلان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا