لوگو زیبادر
خرید جک میلان

مزایای خرید جک میلان

  • خرید جک میلان به چه صورتی باید انجام شود؟ برای خرید جک میلان چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ 

    باتوجه به آب و هوای ایران یکی از بهترین جک ها، خرید جک میلان می باشد که در ادامه از مزایا و معایب آن خواهیم گفت. با زیبادر همراه باشید.

    اکنون که استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ برای ساختمانها یک الزام و نیاز اساسی است، بسیاری برای کاهش هزینه هایشان رو به جک درب پارکینگ ایرانی آورده اند. اگر بخواهیم یکی از جک های پر فروش بازار را که استقبال خوبی از آن شده نام ببریم قاعدتا می توان جک میلان را یکی از آنها دانست.

    راهنمای خرید جک میلان

    بررسی مزایای خرید جک میلان

    در ادامه به بررسی مزایا خرید جک میلان میپردازیم. 

    1- قیمت رقابتی و معقول

    مطمئنا در بازار جک های ایرانی اگر قیمت رقابتی نباشد، فرصت این به وجود نمی آید که گروه زیادی از محصول استفاده نمایند و آن محصول را چه خوب یا بد بررسی کرده و این بازخور را به دیگران بدهند. حال اگر یک سیستم اتوماتیک پارکینگ مثل میلان از کیفیت خوبی برخوردار باشد و با قیمت مناسب عرضه شود شمار بیشتری از خریداران دیگران را تشویق به استفاده از آن سیستم می کنند.

    2- بازو های با کیفیت

    اصلی ترین قطعه در جک پارکینگی بازو های آن است که اگر طراحی و کیفیت آن به گونه ای باشد که دردسر پایین و ماندگاری بالایی داشته باشد، می تواند سکوی پرتاب آن برند باشد. شرکتهای ایرانی سالها در ساخت یک بازوی با کیفیت که از لحاظ ظاهری نیز با نمونه های جهانی مطابقت داشته باشند کلنجار رفته اند و خروجی آن بازوهای خوبی بود که یکی از آنها را می توان بازو جک میلان دانست.

    معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی 

    بازو میلان دقیقا مشابه بازو پروتکو لیدر 4 است و این باعث می شود که کپی آن نیز اگر با کیفیت باشد، از لحاظ فنی و ساختاری مشکلی نداشته باشد. به طور مثال استفاده از سیستم کلید خلاص کن بجای استفاده از آلن در امنیت جک پارکینگی نقش بسزایی دارد و امروزه که امنیت یکی از ملاک مهم خریداران است، این را می توان برتری بزرگی در بازوهای این برند دانست.

    3- مدار کنترل تست شده

    بسیاری از شرکتهای ناکام در تولید جک پارکینگی، هدفشان این بود که صفر تا صد یک محصول را خودشان تولید کنند و این مستلزم هزینه و زمان بالا برای تولید و تست محصول است. اما میلان به محض تولید بازوهایش و دریافت اطمینان از کیفیت آن از بهترین مدار کنترل های بازار مثل رامونا و MS1 کرد که سالها توسط نصابان به کار گرفته شده بودند.

    به کار بردن مدار کنترل از دیگر شرکتهای معتبر این حسن را برای میلان داشت که از بابت کیفیت این قطعه خیال همه را راحت کند و از سوی دیگر شمار زیادی از تکنسین ها و نصابها با آن مدار کنترل ها آشنایی داشتند و نیاز به آموزش خاصی وجود نداشت.

    البته بعدها میلان با استفاده از تجربیات شرکتهای بزرگ تولید کننده، مدار کنترل با برند خود را روی جک های پارکینگی میلان گذاشته که تفاوتی خاصی با مدلهای قبلی ندارد.

    نمایندگی جک پارکینگ میلان

    استفاده از این محصول علاوه بر استفاده مداوم بسیار آسان است. همچنین باید شامل کیفیت مطلوب باشد تا بتواند در دراز مدت نیازهای مشتریان را برآورده کند.
    به طور کلی می توان شکل این جک پارکینگی را تا حدودی با شکل کلی جک درب پارکینگی Protco و جک درب پارکینگی سوزوکی یکسان دانست.
    با خریداری کردن این جک درب پارکینگی می توانید از لوازمات آن نیز بهره مند شوید که شامل موارد زیر می باشد.
    • جک دو بازو
    • دو عدد ریموت کنترل
    • تعدادی فلاشر روی در
    • مدار برد و فرمان
    • جفت چشم یا فتوسل
    • راهنمای نصب

    جک میلان به گونه ای طراحی شده است که شبیه جک ایتالیایی باشد. دارای فلاشر با ولتاژ ۲۲۰ ولت. این جک در سه دوره ۳۴.۵، ۴۴.۵ و ۵۴.۵ موجود است.

    مدار فرمان جک میلان

    نکته ای که در مورد این جک وجود دارد این است که فرمان آن با تمامی عملکردهای درب اتوماتیک سازگار است. یعنی یکی دوبار در را باز می کند. همچنین مجهز به سیستم زمان بندی دقیق است که به راحتی قابل تنظیم و نصب است.

    سیستم تشخیص موانع جک میلان

    این جک مجهز به چشمی فتوسل می باشد. این ویژگی برای جلوگیری از برخورد با مانعی مانند ماشین یا انسان یا هر جسم دیگری است. در این زمان در به آرامی باز و بسته می شود و عملکرد آن برعکس می شود و در نهایت به مانع برخورد نمی کند. به طور کلی جک میلان دارای بدنه و بازوی قوی و مقاوم در برابر فشار است. این جک برخلاف سایر جک های پارکینگی نیازی به برد (برای قفل برقی) ندارد. این یک کلید رایگان است و ایمن تر از یک آچار رایگان است. همچنین قفل برقی را به مرکز کنترل جک متصل می کرد.

    نکات مهم خرید جک میلان

    مشخصات کلی خرید جک میلان 

    جک میلان در دو مدل 400 و 500 تولید شده که تفاوت این دو تنها در اندازه شفت است. در صورتی که درب پارکینگ بالاتر از 2.5 متر باشد می بایست از مدل 500 استفاده نماییم. قدرت بازوهای مدل 400 حداکثر 350 کیلوگرم و مدل بازو بلند 500 کیلوگرم می باشد.

    مدار کنترل جک پارکینگی میلان هوشمند بوده و تمامی قابلیت ها به کاملا دیجیتالی قابل تنظیم می باشد. قابلیت های نظیر 

    • تنظیم زمان باز و بسته شدن برای هر لنگه
    • زمان دوم برای هر بازو هنگام باز و بسته شدن
    • خروجی قفل برقی
    • بسته شدن اتوماتیک درب
    • فست کلوز ( بسته شدن درب پس از گذر خودرو)

    از امکانات مدار کنترل این سیستم درب اتوماتیک می باشد.

    انواع جک پارکینگی میلان

    1 – جک۴۰۰

    این جک مخصوص درب هایی با مشخصات زیر می باشد:

    • حداکثر وزن ۳۵۰ کیلوگرم با طول ۲.۷۵ متر برای هر قد
    • حرکت بازو ۴۴۵ میلی متر
    • شفت ۴۰ سانتی متر تا زاویه ۱۱۰
    • زمان باز کردن درب ۲۲ ثانیه است.

    2 – جک 500

    • حداکثر وزن ۲۵۰ کیلوگرم با طول ۳.۵۰ متر برای هر قد
    • حرکت بازو ۵۴۵ میلی متر
    • درب با زاویه ۱۱۰ باز می شود.
    • زمان باز کردن درب ۲۷ ثانیه است.

    3 – جک 600

    • حداکثر وزن ۲۵۰ کیلوگرم با طول ۴ متر برای هر قد
    • حرکت بازو ۶۴۵ میلی متر
    • درب با زاویه ۱۱۰ باز می شود.
    • زمان باز کردن درب ۳۲ ثانیه است.
    • جک میلان ۶۰۰ سفارشی است.

    برای خرید جک برقی میلان باید از جایی خرید کنید که حتما ضمانت و گارانتی کالا داشته باشند. شرکت زیبادر نمایندگی رسمی شرکت سیماران در مشهد و خراسان می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده و کاملا تضمینی از آن خرید های درب اتوماتیک را داشته باشید.

    جک ها از جمله محصولاتی هستند که به واسطه استفاده از آن ها یک درب معمولی به یک درب اتوماتیک تبدیل شده که با یک ریموت باز و بسته می شود. به این ترتیب ایمنی و راحتی کاربری درب ها به مراتب افزایش می یابد. جک های موجود در بازار که می توان از آن ها برای درب های ساختمانی استفاده کرد، تنوع بی نظیری دارند و توسط تولید کننده های داخلی و خارجی تولید می شوند. یکی از برند های با کیفیت این جک ها، برند میلان است.

    این جک ها ساخت کشور ایران هستند اما تکنولوژی ساخت آن ها از شرکت های ایتالیایی گرفته شده است. کارایی بالای این جک ها آن ها را به یکی از پر استفاده ترین نمونه های داخلی تبدیل کرده است. با این حال با وجود کارایی و کیفیت بالای این جک ها، گاهی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

    خرید جک میلان مناسب چه مکان هایی است؟

    این جک ها مشابه جک های ایتالیایی طراحی و ساخته شده اند و به این ترتیب طراحی و کارایی آن ها بسیار قابل قبول است. نوع طراحی این جک ها شباهت بسیار زیادی به جک های ایتالیایی پروتکو دارد. اما با این حال از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه ترند. این جک ها را می توان برای درب هایی به کار برد که به صورت دو لنگه هستند. قدرت آن ها به گونه ای است که می توانند حداکثر درب هایی با وزن هر لنگه 350 کیلوگرم را تحمل کنند. از طرفی طول هر یک از این لنگه های درب نیز باید حداکثر 2.5 متر باشد.

    در نتیجه اگر این نکات رعایت نشود، احتمال خرابی جک و نیاز به تعمیر جک پارکینگ میلان افزایش خواهد یافت. این جک ها از نوع جک های بازویی و الکترومکانیک هستند و می توان از آن ها برای درب ساختمان هایی استفاده کرد که تردد نسبتا بالایی دارند. موتور استفاده شده در این جک ها از نوع 220 ولتی است. جک هایی با این مشخصات معمولا نصب راحت تری دارند و به نسبت دیگر نمونه ها از جمله جک های هیدرولیکی

    ، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر جک پارکینگ میلان به نسبت کم تر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مقالات مرتبط

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا