لوگو زیبادر
خرید جک لنسر

خرید جک لنسر LANCER

  • خرید جک لنسر به چه صورتی انجام می شود؟ در هنگام خرید جک لنسر به چه نکاتی باید توجه کنید؟ 

    جک Lancer مناسب چه چیزهایی می باشد؟ 

    جک لنسر lancer

     

    همانطور که می دانید کشور ایتالیا در زمینه تولید درب اتوماتیک، راهبند اتوماتیک، سیستم های کنترل تردد جزو کشورهای موفق است و قطب تولید این محصولات شناخته می شود. جک ایرانی لنسر که تحت لیسانس ایتالیا می باشد، در طول سال های فعالیت خود مشتریان زیادی را جذب کرده که دلیل آن کیفیت بالای این محصول است. جک درب پارکینگی لنسر جزو زیر مجموعه های گروه صنعتی لنسر است. شرکت لنسر مفتخر است که پس از سالها تلاش و زحمت بی وقفه توانسته به مرز و بوم ایران زمین، پیشکشی نو هدیه کند. در واقع همه کمپانی ها برای کسب سود دست به فعالیت میزند و لنسر نیز برای کسب سودِ یک ملت و بالا رفتن ایران در عرصه درب اتوماتیک، دست به تولید زده تا هموطنان ایرانی بتوانند یک جک پارکینگ با کیفیت بسیار بالا را با قیمتی بسیار ارزانتر از مشابه های خارجی بخرند. ضمن آن که بیان این نکته ضروری است که قیمت درب اتوماتیک لنسر با توجه به ویژگی های آن بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد.

    ویژگی های خرید جک لنسر

    در طراحی و ساخت جک های بازویی لنسر از فلز آلومینیوم و PVC استفاده شده که سبب گردیده این محصول دوام و استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد؛ به گونه ای که قادر به تحمل 150 درجه سانتیگراد حرارت می باشد. بنابراین کاربر در شرایطی نظیر حریق از جانب جک پارکینگی لنسر ترس و نگرانی نخواهد داشت. ضمن آن که در طراحی جک پارکینگی ایرانی لنسر از ذوق و قریحه ایتالیایی الهام گرفته شده که نشان دهنده ظرافت محصول در عین استحکام و دوام آن می باشد. در آخر می توان به این نکته اشاره کرد که با خرید جک پارکینگی لنسر علاوه بر کارایی فوق العاده این محصول از زیبایی ظاهری آن بر روی درب های منازل و کارگاه و … بهره می برید.

    جک درب پارکینگ لنسر 500 از جک های الکترومکانیک بازار است که مناسب تردد های مسکونی و تجاری تا 40 واحد و حتی بالاتر است. جک درب پارکینگ لنسر همچنین  یک از قدرت مند ترین جک های ساخت ایران میباشد و تنها جکی تولید داخلی است که طبق استاندارد های کشور ایتالیا تولید میشود و همان طور که میدانید ایتالیا از خوش نام ترین کشورها در حوزه تولیدات جک های پارکینگی و راهبند ها و سیستم های کنترل تردد است.

    • برخورداری از زیبایی ظاهری
    • دارای طول عمر بالا
    • قابل استفاده برای درب‌های 400 کیلوگرمی با عرض 4 متر برای هر لنگه
    • امکان کنترل با استفاده از ریموت
    • برخورداری از مکانیسم شناخت مانع خودکار
    • دارای دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش
    • ساخت شده در ایران تحت لیسانس ایتالیا

    قیمت جک لنسر چقدر است؟

    برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان زیبادر تماس بگیرید.

    جک درب پارکینگ لنسر 500  را میتوان با کیفیت ترین جک پارکینگی تولید داخل دانست. کیفیت و جنس بدنه آن به قدری بالاست که احتمال دارد آن را با جک های ایتالیایی اشتباه بگیرید ! طراحی بازوها الهام گرفته شده از مدل ایتالیایی PROTECO ACE  میباشد که ارز با کیفیت ترین جک های ساخت این برند است.

    راهنمای نصب جک لنسر

    نصب آسان یک درب اتوماتیک نیز می تواند جزو فاکتور های مهم آن جهت رضایت مندی مشتریان تلقی شود. جک پارکینگی لنسر هم نیز به عنوان یک جک پارکینگی ایرانی با آزمایشات متعدد در این زمینه توانسته تا دامنه نصب آسان را برای محصولات خود فراهم کند. حال به طور کلی برای نصب یک جک پارکینگی بازویی باید دو مورد نصب مکانیکی و فیزیکی را مد نظر قرار داد. که البته در این مورد انتخاب جک درب پارکینگ متناسب با وزن درب پارکینگ هم نیز اهمیت به سزایی پیدا می کند. اما در یک دیدگاه کلی نصب جک پارکینگی لنسر نسبت به سایر جک های پارکینگی موجود در بازار آسان تر به نظر می رسد و این در نوع خود یک مزیت به شمار می رود.

     

    قیمت جک پارکینگ لنسر

    آنچه در نگاه اول مشخص جک بازویی لنسر 500 مشکی رنگ بوده و نسبت به تمام جک های الکترومکانیکی ایرانی دارای بازویی بلندتر است. استفاده از رنگ مشکی به دلیل مقاومت نوع رنگ استفاده شده در برابر نور و گرما در فصول گرم و بارندگی و رطوبت در زمستان و پاییز است . جک لنسر فابلیت نصب در محیط های مرطوب  و فضای باز را دارد چرا که کاملا پلمپ بوده و از نفوذ آب و گرد غبار در امان است. در بحث فنی جک جک لنسر 500 باید اشاره به موفقیت مدل های 400 این جک گفت که با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است ، لنسر 500 برای درب های سنگین و عریض طراحی شده است که عوما برای محیط های مسکونی یا صنعتی نصب میشود و کاملا بی صدا بوده و دارای عملکرد نرم و یکدستی است که در کمترین زمان ممکن درب ورودی پارکینگ را باز و بسته میکند.

    قدرت هر بازوی جک لنسر 500 برای جابجایی 400 کیلو گرم میباشد ، و هر لنگه 4 متر درب را پشتیبانی میکند . در نتیجه جک بازویی شفت بلند جک لنسر 500 قادر است درب پارکینگی تا 8 متر عرض و 1000 کیلو گرم را جابجا کند. استفاده از برد مدار فرمان تایمینگ سبب شده تا لبه دو درب ورودی در لحظه دقیق به هم برسند ودیگر با هم برخورد محکم نداشته باشند تا از ایجاد سر و صدا جلوگیری شود ( البته استفاده از قفل برقی برای تمامی جک های پارکینگی ایرانی وخارجی توصیه میشود ). برد ریموت های جک یال بین 35 الی 50 متر بوده که در محیط های مختلف بنا به داشتن فضای باز و نبودن امواج افزایش و کاه شداده میشود.

    پس باید در هنگام خرید جک لنسر به این موضوع توجه داشته باشید که حتما قدرت بازوی جک مناسب و خوب باشد تا عملکرد درستی را داشته باشد.

    متعلقات خرید جک لنسر

    هر جک پارکینگی با یک سری متعلقات و لوازم عرضه می‌شوند که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

    • دو عدد بازو جک
    • دو عدد ریموت
    • یک عدد فلاشر
    • برد و مدار فرمان
    • یک جفت چشمی
    • یراق نصب

    برد و مدار فرمان جک لنسر 500 همانند مدل پیشین خود لنسر 400  از یک برد دیجیتال بهره میبرد که همان دقت و کیفیت مدل 400 را در خود حفظ کرده است.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مقالات مرتبط

    ریموت بلوتوثی
    راهنمای خرید جک پارکینگ

    معایب ریموت بلوتوثی

    ریموث بلوتوثی چیست و چرا نباید از آن برای بازکردن درب پارکینگ استفاده کرد؟ بزرگترین معایب ریموت بلوتوثی را در این مقاله از زیبادر باهم

    توضیحات بیشتر »
    کاربرد جک درب پارکینگ
    راهنمای خرید جک پارکینگ

    کاربرد جک درب پارکینگ

    کاربرد جک درب پارکینگ چیست؟ بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها

    توضیحات بیشتر »

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا